Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 7. november 2017

Respons?

Og hvor er nordmenna sin respons, på at politiet nå igjen terroriserer meg?

(Noe jeg har blogget om).

Nei, nordmenna sitter på f*ttene sine, og det har de gjort, i ti år nå.

Nordmenna gjorde ikke en dritt, da politiet ødela meg, (må jeg si), ved å knuse døra mi og hamre på døra mi, flere ti-talls/hundre-talls ganger.

Da jeg bodde, i Keith Court, (hvor jeg bodde fra 2012 til 2014), her i Liverpool.

De lot bare politiet ødelegge meg, (ved at jeg ble 'shell-shocked'), på grunn av noen oppdiktede tulle-saker.

Selv om jeg blogget om dette fortløpende.

Og alle de andre sakene, hvor jeg blir tulla med, ignorerer også nordmenna.

Så de er noen svikefulle f*ttekjerringer, (må jeg si).

(Noe sånt).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Det er også sånn, at det er IPCC som skal stoppe politiet, når de kødder med folk.

Men IPCC kødder også med meg.

Og det ignorerer også nordmenna.

Helvetes pakk, må jeg si da.

(Noe sånt).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 2.

Jeg har heller aldri, (i mitt snart 50 år lange liv), prata med noen, om hva man skal gjøre, hvis man får politiet på døra.

For jeg kjenner ingen, som har pleid, å få politiet, på døra.

Det er selvfølgelig det siste jeg vil, (for å si det sånn), å få politiet osv., på døra.

Det er mulig at det finnes arbeiderklasse-folk osv., som synes, at det er stas, å bli tvangsinnlagt og bli varetekts-fengslet.

Men jeg er ikke fra arbeiderklassen, og for middel/over-klassen så er det flaut/pinlig/uønsket, å bli henta av disse idiotene.

(I tilfelle min degenererte halvbror Axel ikke skjønner dette, for eksempel.

For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter