Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 31. august 2015

Jeg sendte en e-post til Leieboerforeningen

Erik Ribsskog

Problemer med husvert/Fwd: Klage/Fwd: Hevd på leilighet

Erik Ribsskog Mon, Aug 31, 2015 at 2:46 PM
To: Lars Aasen
Cc: juridisk
Bcc: Post Narverud Eiendom AS , nav.baerum@nav.no
Hei,

nå nettopp, så banka noen på døra.

Det var husverten, (som har kontor i samme bygg), og vaktmesteren.

Husvert Greftegreff, sa at jeg hadde sendt masse e-poster til han.

Jeg prøvde å forklare om, at jeg kun hadde sendt en e-post, og det var
om at kikkehullet i døra, hadde blitt ødelagt, som følge av hærverk,
forrige helg.

Men noen sender tulle-eposter i mitt navn, (som Nav kjenner til).

Husverten ville ikke høre, og han kalte meg 'soper'.

Det synes jeg at var frekt, så jeg sender om dette, til dere.

(Så kanskje dere kan se på det).

Erik Ribsskog

PS.

Datatilsynet kjenner til dette, og Nav kjenner til dette, at noen
sender e-poster, i mitt navn, (såkalt ID-tyveri).


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: Sun, Aug 30, 2015 at 6:04 PM
Subject: Klage/Fwd: Hevd på leilighet
To: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Cc: Lars Aasen <lbf@lbf.no>


Hei,

dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: Post Narverud Eiendom AS <Post@narverud.no>
Date: Sun, Aug 30, 2015 at 4:21 PM
Subject: Re: Hevd på leilighet
To: "eribsskog@gmail.com" <eribsskog@gmail.com>
Cc: Post Narverud Eiendom AS <Post@narverud.no>


Ribsskog
Tror nok du ha forstått reglene noe feil her. Anbefaler deg å forhøre
deg med advokat.
Husleien betaler du som vanlig til anvist konto. Blir husleien ikke
betalt ved forfall sendes saken til Lindorff for inndrivelse. Du
gjøres samtidig oppmerksom på at salær vil påløpe.

Fortsatt god søndag


Mvh
Jan Gunnar Greftegreff
_____________________________________________
Narverud Eiendom

Hovednr: +47 22555158
Mobil: +47 95730000
Mail: jgg@narverud.no
Home: www.narverud.no
Kontor: Drammensvn 507, 1363 Høvik
Post: PB 3040 Elisenberg, 0207 Oslo
_____________________________________________

LEGAL NOTICE: This message is confidential and may contain legally
privileged information. If you are not the intended recipient, you are
hereby notified that you have received this message in error and that
reading it, copying it, or in any way disclosing its content to any
other person, is strictly unauthorized. If you have received this
message in error, please inform the sender by reply e-mail and then
immediately delete this e-mail (including any attachments). E-mail is
susceptible to data corruption, interception, unauthorized amendment,
tampering and virus. We do not accept liability for any such actions
or the consequences thereof.

Den 30. aug. 2015 kl. 15.23 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:

Hei.

Nå har jeg bodd såpass lenge i leiligheten at jeg har hevd på den. Så
da trenger jeg ikke betale husleie lenger, siden det er jeg som eier
den. Så sånn er det.

Mvh Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter