Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 19. mai 2009

Jeg anmeldte bestemor Ingeborg, til politiet i Oslo, for mord på min mor og også mord på rektoren ved Østre Halsen skole, i 1978. (In Norwegian)




Google Mail - Anmeldelse av min mormor, bestemor Ingeborg Ribsskog, for mord på rektor ved Østre Halsen skole, 17. mai 1978










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse av min mormor, bestemor Ingeborg Ribsskog, for mord på rektor ved Østre Halsen skole, 17. mai 1978











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, May 19, 2009 at 7:41 PM




To:
post.oslo@politiet.no






Hei,

bestemor Ingeborg, kommer fra mektige familier i Danmark, som blant annet hadde et såkalt Hekse-slott,
Højris, på Mors i Danmark, hvor de blant annet hadde en gift-hage.


Det er snakk om slike som kalles illuminati og djeveldyrkere, som sitter rundt runde bord, som de hadde i
et tårn, på slottet, har jeg lest på nettet.

Det som skjedde var at jeg gikk jo på Østre Halsen skole, i Larvik, og vi lærte om dansketida.


At Norge hadde få bibler, iforhold til Danmark.

Så besøker vi bestemor Ingeborg og bestefar Johannes, i Nevlunghavn, som de flyttet ned til, fra Hurum.

(Jeg bodde da hos min nå avdøde mor, Karen Ribsskog).


Så ble min mormor veldig sur på meg, siden jeg klagde til henne på at Danmark behandlet Norge dårlig,
under dansketida.

Vi ble også satt til å lage en heks, i håndarbeidtimene, som moren min sa jeg skulle gi til bestemor Ingeborg,

julen 1977.

17. mai 1978, så tok nok bestemor Ingeborg sin hevn, og rektor ved Østre Halsen skolen, døde, akkurat da vi
skulle gå i 17. mai tog inn til Larvik.


Da mistenker jeg at bestemor Ingeborg, har sittet rundt et sånt rundt 'heksebord', som hun hadde i Nevlunghavn,
husker jeg fra senere.

Og laget planer da, kanskje sammen med Mille-Marie Treschow, eller noen andre som er illuminister i Larvik-

distriktet. (Jeg kjenner ikke til hvem som er dette).

En annen ting, er at jeg, etter at moren min døde, ble satt til å reparere det bordet.

Hvor den runde bordplaten hadde løsnet, fra selve bordet da.


Moren min døde jo i 1999, og da jeg og søsteren min kjørte til Moss Sykehus, (jeg fikk Irene fra Rimi Bjørndal,
til å skaffe noen til å jobbe for meg, seinvakta på Rimi Nylænde, Toro jobba, (Thor-Arild Ødegård)).


Ihvertfall i noen timer, til jeg dukka opp.

Så sånn var det.

Men mora mi hadde et forpint uttrykk i ansiktet, da vi så den døde.

Hun så 50 år eldre ut, enn hun gjorde noen dager før, da vi besøkte henne på Moss Sykehus.


Jeg har lest om en som heter Ivan the impaler, i middelalderen, som skremte fiender, ved å
'impale' altså tre krigsfanger på påler, hvor de ble satt på en spiss påle, som tres i en kropps-

inngang, og så glir den krigsfangen langsomt ned på pålen, i de neste timene og dagene.

Og da, har jeg lest, så får visst disse som får denne straffen, et forfærdelig og forpint utrykk

i ansiktet da.

Sånn så moren min ut, da vi så den døde, på Moss Sykehus, i 1999.

Moren min var avkreftet av kreft.

Kan min mormor ha ordnet sånn, at de straffet min mor, vet å bli 'impaled' på det runde bordet

til bestemor Ingeborg, som jeg måtte fikse seinere, og feste bordplata tilbake på?

Hvorfor skulle ellers mora mi se så forpint ut som død, og hvorfor skulle ellers et sånt rundt
bord, som bestemor Ingeborg hadde, fått en løsnet bordplate.


Bestemor Ingeborg var vel over 90 år da, så hun drev vel ikke med noen aktivitet, som skulle tilsi
det, altså hvordan hadde hun klart å ødelegge det bordet?

Bestemor Ingeborg var også lykkelig og smilte og lo, i min mors begravelses-middag, på et

kunstsenter på Jeløya.

Så her mistenker jeg mord på min mor og på rektor ved Østre Halsen skole, i 1978, fra
bestemor Ingeborg og hennes illuminati/djeveldyrker-nettverk, fra Danmark og slikt.


Så kanskje dere har lyst til å etterforske litt nå da, til en forrandring.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Ja jeg ønsker bestemor Ingeborg tiltalt og straffet, en såkalt påtalebegjering som jeg har lært at

man skal ha med i skriftlige anmeldelser, hvis jeg har forstått det riktig.







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter