Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

Tuesday, 11 July 2017

Enda mer nettmobbing. (Dette har ikke jeg skrevet)

nettmobbing 12. juli 2

http://jessicakristiansen.blogg.no/1499773253_jeg_er_med_i_bloggerne.html

PS.

Jeg har et tracking cookie-program, (som heter StatCounter), på bloggen, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk, til johncons-blogg:

statcounter 12. juli 2

Mer nettmobbing. (Dette har ikke jeg skrevet)

nettmobbing 12 juli

http://l0ve.blogg.no/1499773658_fine_dager.html

PS.

Jeg har et tracking cookie-program, (som heter StatCounter), på bloggen, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk, til johncons-blogg:

statcounter 12. juli

Mer fra Norge

I går, (mandag kveld), så dro jeg, inn til Oslo, for å handle mat.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Før jeg dro, inn til Oslo, så la jeg merke til, at jeg hadde fått, over hundre tekstmeldinger, fra Norwegian.

Noen, (som har misbrukt min identitet), har visst bestilt, over hundre flyreiser, i mitt navn.

(Noe sånt).

Politiet nekter å tjene meg.

Så man må vel si, at Norge nå er, en slags nazi-stat.

For når jeg klager på politiet, (til Spesialenheten), så er de, like korrupte, og nekter, å gjøre jobbe sin, (må jeg si).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 2.

Her er mer om dette:

IMG_20170710_093150

IMG_20170710_185558

PS 3.

Da jeg gikk opp, den råtne tretrappa, til Ramstadsletta.

Så stod det en neger der, (og hang), mens han snakka, i mobil, (virka det som).

(Noe sånt).

Dette var en neger, i 50-åra, (eller noe sånt), vil jeg si.

Hvorfor ville en neger, bare stå der, (hvor han pakkisen angrep meg, for noen måneder siden), liksom.

Cirka klokka 22.30, om kvelden.

Nei, dette var nok, noe slags gateteater, (hvis jeg skulle tippe).

(Noe sånt).

Så sånn var nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

På Rema Sporveisgata, så hadde de, tre pakker pommes frites, i frysedisken.

Og alle pakkene, var det hull i.

Dette må enten være, noe tull, (hvis jeg skulle tippe).

Ellers så har Rema funnet, en veldig dårlig emballasje-løsning, for sine billige pommes frites-pakker.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Her er mer om dette:

IMG_20170710_233820

PS 6.

Det var heller ikke mulig, (såvidt jeg kunne se), å finne prisen, på _en_ flaske, med Grans Taffel Naturell:

IMG_20170710_234240

PS 7.

Det var også sånn, da jeg skulle gå inn, i denne butikken.

At hu Sofie, (heter hu vel), dreiv og hang, i inngangspartiet, (i/ved inngangsporten), i butikken.

Så det er mulig, at hu har løpetid liksom, (eller noe lignende).

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 8.

Da jeg skulle gå tilbake igjen, til t-banen.

Så krydde det, med negere og bomser, rundt t-banen.

En ung neger stod, ved oppgangen til t-banestasjonen, og røyka, (og lagde propp).

Så man kunne nesten ikke gå, den veien, til t-banen.

For da ville det blitt, som noe intimt nesten, (med han negeren), må jeg si.

(Man kan kanskje si, at han negeren, også hadde løpetid, da.

Noe sånt).

Og derfor, så gikk jeg heller, bort til en annen inngang, (forbi drosjene, i Bogstadveien), til t-banen.

Og der var det, helt jævlig/lugubert, (må jeg si).

En neger, (med rød caps), stod og pussa tenna, på plattformen.

Og en russer, (eller noe sånt), gikk på t-banen bak meg, og gikk så rundt, inne på t-bane-vogna, og leita i søppelkassene, (antagelig etter tomflasker), og velta sekken sin, og ropte høyt, osv.

(Noe sånt).

Så jeg gikk av t-banen, på Borgen stasjon, (stasjonen etter Majorstua).

(Jeg tar t-banen hjem nå.

For det er bare tull/kaos, med togene, (som går til Stabekk/Høvik), i sommer.

For NSB driver med noe tull, (må man vel nesten mistenke, at det er), som liksom skal være, at de jobber, med noe togskinne/stasjon-'greier'.

Noe sånt).

Og så venta jeg der, (i et kvarter), på den neste t-banen.

For han flaskesamleren virka, som om han var, på speed, (eller noe sånt), da.

(For å si det sånn).

Og oppførte seg, veldig truende/pinlig, (må jeg si).

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 9.

Her er mer om dette:

IMG_20170710_235948

IMG_20170711_000550

Jeg sendte en e-post til Sivilombudsmannen

Erik Ribsskog

Klage/Fwd: Oppdatering/Fwd: Deres brev fra 6. juli/Fwd: Oppdatering/Fwd:

Erik Ribsskog 11. juli 2017 kl. 15:36

Til: "post@sivilombudsmannen.no"

Kopi: npepost@npe.no, "post@tannlegeforeningen.no" , Politikk Høyre , Akademikerforbundet , "sande.vgs" , Phso Enquiries

Hei,

jeg har, (som mange andre vel), et tracking cookie-program, på bloggen min.

Og der kan jeg se, (se vedlegg), at Fylkemannen i Oslo og Akershus, driver og snoker, på bloggen min.

Som om de er, noen gamle bondekoner, eller noe lignende.

Så dette må jeg klage på.

Dette må kalles korrupsjon og ulumskheter, mener jeg.

Erik Ribsskog


---------- Videresendt e-post ----------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Dato: 11. juli 2017 kl. 12:26
Emne: Oppdatering/Fwd: Deres brev fra 6. juli/Fwd: Oppdatering/Fwd:
Til: fmoapostmottak@fylkesmannen.nopostmottak@fmoa.no
Kopi: npepost@npe.no, "post@tannlegeforeningen.no" <post@tannlegeforeningen.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, "sande.vgs" <sande.vgs@vfk.no>


Hei,

det er ikke ideelt, at dette, trekker ut, i tid.

Jeg har nemlig en midlertidig fylning, i kjeften.

Og det har jeg hatt før, (fra den nevnte tannlegen i Walton).

Og sånne fylninger pleier å krympe, og så blir det, en grop i tanna, og det gjør vondt å spise, osv.

Så her må jeg be om at dere sender disse pensjons-pengene raskt.

Erik Ribsskog


---------- Videresendt e-post ----------
Fra: (PK) NAV Bærum <nav.baerum@nav.no>
Dato: 11. juli 2017 kl. 11:38
Emne: VS: Deres brev fra 6. juli/Fwd: Oppdatering/Fwd:
Til: "eribsskog@gmail.com" <eribsskog@gmail.com>


Hei,

Viser til din henvendelse under.

Pga ferieavvikling og redusert bemanning vil svar på din forespørsel kunne forventes i løpet av uke 32.

Mvh
Nav Bærum

Fra: (PK) NAV Bærum
Sendt: 11. juli 2017 07:58
Til: Fondevik, Heidi; Knutsen, Kari
Kopi: Skar, Tom
Emne: VS: Deres brev fra 6. juli/Fwd: Oppdatering/Fwd:



Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 11. juli 2017 02:39
Til: (PK) NAV Bærum
Kopi: npepost@npe.nofmoapostmottak@fylkesmannen.nopostmottak@fmoa.nopost@tannlegeforeningen.no; Politikk Høyre; Akademikerforbundet; sande.vgs
Emne: Deres brev fra 6. juli/Fwd: Oppdatering/Fwd:

Hei,

jeg viser til Deres brev fra 6. juli, (se vedlegg).

Nå har jeg klaget, til blant annet Tannlegeforeningen, på denne tannlegen, (se videresendt e-post).

Og at jeg da skal gå tilbake til denne tannlegen, som bruker kroppen min som arbeidsbord, og som også ble kosete/homsete.

Det synes jeg, at blir litt feil.

Så dette må jeg klage på.

Sender derfor kopi-e-post til Fylkesmannen i Akershus og Oslo, (som en klage).

Dere skriver også, at jeg ikke har noen pensjonsbeholdning, til gode.

Men jeg har jobbet, i Norge, fra 1988 til 2004, og jeg logget meg nå inn, og fant ut, at min pensjonbeholdning er på 934.675 kroner, (se vedlegg).

Jeg har også jobbet, i England, (som vanlig lønnsmotager og også som selvstendig næringsdrivende), fra 2006 til 2014.

Så jeg har også pensjonsrettigheter, i det landet.

Så jeg ønsker, (som jeg sendte til dere om, i 2010: http://johncons.angelfire.com/pensjonsbeholdningsak.html), å få tilsendt disse pengene, (nå så godt som en million), fra Nav, for å fortsette mitt liv/arbeid, i England.

(Jeg ser på dette som, at den norske stat, har kastet bort, mine år, fra 2010 til 2017, når dere har nektet meg dette).

Jeg har også tannlege i England, (i Walton on the hill), som klarer å fikse tennene mine, uten å drive med 'homserier', må jeg kalle det.

Så dette må jeg klage på.

Erik Ribsskog
---------- Videresendt e-post ----------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Dato: 6. juli 2017 kl. 11:31
Emne: Oppdatering/Fwd:
Til: npepost@npe.no
Kopi: nav.baerum@nav.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, "sande.vgs" <sande.vgs@vfk.no>, "post@tannlegeforeningen.no" <post@tannlegeforeningen.no>
Hei,

jeg viser til mine tidligere e-poster.

Jeg har ikke hørt noe, fra Nav, (etter at jeg sendte de kopi av klage).

Men nå er det sånn, at jeg kun har, en slags midlertidig fylning, i den nevnte 'problem-jekselen'.

Så den kan jeg bare ha, i tanna, i noen uker.

Så hvis Nav Bærum, (som jeg sender kopi e-post til), kan sende meg, en ny rekvisisjon, for tannlege-besøk, i for eksempel Sandvika, (eller Oslo, hvis det er mulig).

(Eller enda bedre hvis dere kan sende min pensjonsbeholdning, som jeg bestilte, fra England, for mange år siden).

Så kan jeg gå til en annen tannlege, (som ikke er så kosete, og russisk, på den måten, at han bruker brystkassa mi som arbeidsbord, og som muligens har brukt noe rare stoffer, i fylningen, som gjør at man får blodpropp).

Jeg ønsker helst ikke tannleger som er glade i å bruke amalgam, (som min onkel Runar, som er tannlege, i Ås), for det har jeg hørt, at skal være rimelig usunt, (fra avisene osv.).

Jeg opprettholder forøvrig klagen mot den nevnte tannlegen.

Jeg burde kanskje ikke sendt kopi til de, men det ble litt komplisert, siden at dette gikk gjennom Nav.

Ellers ville jeg nok ikke sendt kopi til tannlege-kontoret.

Erik Ribsskog
---------- Videresendt e-post ----------
Fra: Bekkestua tannmedisin <post@bekkestuatannmedisin.no>
Dato: 6. juli 2017 kl. 10:05
Emne:
Til: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Til Erik Ribsskog.

Viser til din konsultasjon hos meg den 23. juni 2017 og din epost av 24. juni 2017.

Jeg beklager at du hadde en negativ opplevelse av første konsultasjon hos meg, men jeg ønsker samtidig å presisere at jeg ikke kjenner meg igjen i dine beskrivelser. Situasjonen fortonet seg for meg som en ordinær konsultasjon.
I alle tilfeller er dette samlet sett et uheldig utgangspunkt for et videre samarbeid når jeg tolker din tilbakemelding som manglende tillit til meg som person og tannlege.
Jeg tror derfor det for din del vil være heldig om du oppsøker en annen tannlege for videre behandling og oppfølging.

Vedr saksgang og involvering av NAV:
I de tilfeller hvor NAV involveres for søknad om økonomisk støtte til tannbehandling sender jeg som tannlege en spesifisert plan med kostnad til pasientens NAV-kontor. NAV og deres rådgivende tannlege gjør så en vurdering om pasienten skal få økonomisk støtte til tannbehandling og omfanget av dette.

I ditt tilfelle ble du presentert for denne saksgangen og innholdet i planen.
Planen ble sendt til NAV samme dag som du var hos meg.


Søknaden som er sendt til NAV vil nok fortsatt kunne være gjeldende dersom denne innvilges av dem. Den delen må bli en avklaring mellom deg og NAV.

Din journal og røntgenbilder ligger hos oss og er deg tilgjengelig ved henvendelse.

Med hilsen

Knut Johan Bere
Tannlege



gjør som fylkesmannen i oslo og akershus.jpg
157K

PS.

Her er vedlegget:

gjør som fylkesmannen i oslo og akershus

Gjør som Fylkesmannen i Oslo og Akershus. Les johncons-blogg

gjør som fylkesmannen i oslo og akershus

Mer nettmobbing. (Dette har ikke jeg skrevet)

nettmobbing 11 juli

http://krisssy.blogg.no/1499704917_min_favorittdag.html

PS.

Jeg har et tracking cookie-program, (som heter StatCounter), på bloggen, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk, til johncons-blogg:

statcounter 11 juli

Jeg sendte en e-post til Fylkesmannen i Oslo og Akershus

Erik Ribsskog

Oppdatering/Fwd: Deres brev fra 6. juli/Fwd: Oppdatering/Fwd:

Erik Ribsskog 11. juli 2017 kl. 12:26

Til: fmoapostmottak@fylkesmannen.no, postmottak@fmoa.no
Kopi: npepost@npe.no, "post@tannlegeforeningen.no" , Politikk Høyre , Akademikerforbundet , "sande.vgs"

Hei,

det er ikke ideelt, at dette, trekker ut, i tid.

Jeg har nemlig en midlertidig fylning, i kjeften.

Og det har jeg hatt før, (fra den nevnte tannlegen i Walton).

Og sånne fylninger pleier å krympe, og så blir det, en grop i tanna, og det gjør vondt å spise, osv.

Så her må jeg be om at dere sender disse pensjons-pengene raskt.

Erik Ribsskog


---------- Videresendt e-post ----------
Fra: (PK) NAV Bærum <nav.baerum@nav.no>
Dato: 11. juli 2017 kl. 11:38
Emne: VS: Deres brev fra 6. juli/Fwd: Oppdatering/Fwd:
Til: "eribsskog@gmail.com" <eribsskog@gmail.com>


Hei,

Viser til din henvendelse under.

Pga ferieavvikling og redusert bemanning vil svar på din forespørsel kunne forventes i løpet av uke 32.

Mvh
Nav Bærum

Fra: (PK) NAV Bærum
Sendt: 11. juli 2017 07:58
Til: Fondevik, Heidi; Knutsen, Kari
Kopi: Skar, Tom
Emne: VS: Deres brev fra 6. juli/Fwd: Oppdatering/Fwd:



Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 11. juli 2017 02:39
Til: (PK) NAV Bærum
Kopi: npepost@npe.nofmoapostmottak@fylkesmannen.nopostmottak@fmoa.nopost@tannlegeforeningen.no; Politikk Høyre; Akademikerforbundet; sande.vgs
Emne: Deres brev fra 6. juli/Fwd: Oppdatering/Fwd:

Hei,

jeg viser til Deres brev fra 6. juli, (se vedlegg).

Nå har jeg klaget, til blant annet Tannlegeforeningen, på denne tannlegen, (se videresendt e-post).

Og at jeg da skal gå tilbake til denne tannlegen, som bruker kroppen min som arbeidsbord, og som også ble kosete/homsete.

Det synes jeg, at blir litt feil.

Så dette må jeg klage på.

Sender derfor kopi-e-post til Fylkesmannen i Akershus og Oslo, (som en klage).

Dere skriver også, at jeg ikke har noen pensjonsbeholdning, til gode.

Men jeg har jobbet, i Norge, fra 1988 til 2004, og jeg logget meg nå inn, og fant ut, at min pensjonbeholdning er på 934.675 kroner, (se vedlegg).

Jeg har også jobbet, i England, (som vanlig lønnsmotager og også som selvstendig næringsdrivende), fra 2006 til 2014.

Så jeg har også pensjonsrettigheter, i det landet.

Så jeg ønsker, (som jeg sendte til dere om, i 2010: http://johncons.angelfire.com/pensjonsbeholdningsak.html), å få tilsendt disse pengene, (nå så godt som en million), fra Nav, for å fortsette mitt liv/arbeid, i England.

(Jeg ser på dette som, at den norske stat, har kastet bort, mine år, fra 2010 til 2017, når dere har nektet meg dette).

Jeg har også tannlege i England, (i Walton on the hill), som klarer å fikse tennene mine, uten å drive med 'homserier', må jeg kalle det.

Så dette må jeg klage på.

Erik Ribsskog
---------- Videresendt e-post ----------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Dato: 6. juli 2017 kl. 11:31
Emne: Oppdatering/Fwd:
Til: npepost@npe.no
Kopi: nav.baerum@nav.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, "sande.vgs" <sande.vgs@vfk.no>, "post@tannlegeforeningen.no" <post@tannlegeforeningen.no>
Hei,

jeg viser til mine tidligere e-poster.

Jeg har ikke hørt noe, fra Nav, (etter at jeg sendte de kopi av klage).

Men nå er det sånn, at jeg kun har, en slags midlertidig fylning, i den nevnte 'problem-jekselen'.

Så den kan jeg bare ha, i tanna, i noen uker.

Så hvis Nav Bærum, (som jeg sender kopi e-post til), kan sende meg, en ny rekvisisjon, for tannlege-besøk, i for eksempel Sandvika, (eller Oslo, hvis det er mulig).

(Eller enda bedre hvis dere kan sende min pensjonsbeholdning, som jeg bestilte, fra England, for mange år siden).

Så kan jeg gå til en annen tannlege, (som ikke er så kosete, og russisk, på den måten, at han bruker brystkassa mi som arbeidsbord, og som muligens har brukt noe rare stoffer, i fylningen, som gjør at man får blodpropp).

Jeg ønsker helst ikke tannleger som er glade i å bruke amalgam, (som min onkel Runar, som er tannlege, i Ås), for det har jeg hørt, at skal være rimelig usunt, (fra avisene osv.).

Jeg opprettholder forøvrig klagen mot den nevnte tannlegen.

Jeg burde kanskje ikke sendt kopi til de, men det ble litt komplisert, siden at dette gikk gjennom Nav.

Ellers ville jeg nok ikke sendt kopi til tannlege-kontoret.

Erik Ribsskog
---------- Videresendt e-post ----------
Fra: Bekkestua tannmedisin <post@bekkestuatannmedisin.no>
Dato: 6. juli 2017 kl. 10:05
Emne:
Til: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Til Erik Ribsskog.

Viser til din konsultasjon hos meg den 23. juni 2017 og din epost av 24. juni 2017.

Jeg beklager at du hadde en negativ opplevelse av første konsultasjon hos meg, men jeg ønsker samtidig å presisere at jeg ikke kjenner meg igjen i dine beskrivelser. Situasjonen fortonet seg for meg som en ordinær konsultasjon.
I alle tilfeller er dette samlet sett et uheldig utgangspunkt for et videre samarbeid når jeg tolker din tilbakemelding som manglende tillit til meg som person og tannlege.
Jeg tror derfor det for din del vil være heldig om du oppsøker en annen tannlege for videre behandling og oppfølging.

Vedr saksgang og involvering av NAV:
I de tilfeller hvor NAV involveres for søknad om økonomisk støtte til tannbehandling sender jeg som tannlege en spesifisert plan med kostnad til pasientens NAV-kontor. NAV og deres rådgivende tannlege gjør så en vurdering om pasienten skal få økonomisk støtte til tannbehandling og omfanget av dette.

I ditt tilfelle ble du presentert for denne saksgangen og innholdet i planen.
Planen ble sendt til NAV samme dag som du var hos meg.


Søknaden som er sendt til NAV vil nok fortsatt kunne være gjeldende dersom denne innvilges av dem. Den delen må bli en avklaring mellom deg og NAV.

Din journal og røntgenbilder ligger hos oss og er deg tilgjengelig ved henvendelse.

Med hilsen

Knut Johan Bere
Tannlege



3 vedlegg
img104.jpg
330K
img105.jpg
273K
pensjonsbeholdning.jpg
151K

Jeg sendte en e-post til Brukerklagenemnda for elektrisk kommunikasjon

Erik Ribsskog

Klage på My Call/Fwd: 1505253-1 - Klage - Chili Mobil AS

Erik Ribsskog 11. juli 2017 kl. 03:36

Til: Post , kundeservice@mycall.no, Chili Mobil , juridisk
Kopi: "Storjord,Lars Edvard"

Hei,

for et par år siden, så porterte noen mobilen min, til Chili mobil.

Og nå har noen gjort det samme igjen, bare at de har byttet ut Chili med My Call.

(Se vedlegg).

Dette må jeg klage på.

Kan dere finne ut hvem disse synderne er, og stoppe denne porteringen, og også be mobil-firmaene rydde opp i sine åndsvake/elendige rutiner.

Erik Ribsskog


---------- Videresendt e-post ----------
Fra: Storjord,Lars Edvard <lars.edvard.storjord@nkom.no>
Dato: 14. oktober 2015 kl. 13:16
Emne: 1505253-1 - Klage - Chili Mobil AS
Til: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Hei,

Viser til din henvendelse.

Klage/tvist som vedrører konkrete problemstillinger om inngåelse eller innhold av avtale med tilbydere av ekomtjenester fremsettes for Brukerklagenemnda for elektronisk kommunikasjon. For nærmere informasjon, sehttps://brukerklagenemnda.no.

Nemnda kan også kontaktes på tlf. 22 13 32 20 (telefontid mandag-fredag kl. 0900-1200) eller e-post post@brukerklagenemnda.no


Med vennlig hilsen

Lars Edv. Storjord
seniorrådgiver
avdeling Marked
seksjon for telefoni og nummerforvaltning

Nasjonal kommunikasjonsmyndighet
Sentralbord: 22 82 46 00
Dir. tlf.: 22 82 47 48

nkom-logo-for-signatur_40px_bokmaal


-----Opprinnelig melding-----
Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 28. september 2015 15:03
Til: Chili Mobil
Kopi: juridisk; post; post@finkn.no; Lindorff Kundesenter; Postmottak Sivilombudsmannen; Nasjonal kommunikasjonsmyndighet (firmapost@nkom.no)
Emne: Re: K.nr: 320747 SV: Klage/Fwd: FAKTURA 00527712 - Chili Mobil AS

Hei,

dere har også portert mobilnummer mitt, sånn at det ikke kan brukes lenger.

Og så får jeg dette svaret.

Jeg sender det til Spesialenheten osv., siden at politiet bare ignorerer mine anmeldelser.

Det datasystemet deres er på grensen til å være kriminelt, mistenker jeg.

Chilli mobil har jeg heller aldri hørt om.

Dette lukter lang vei, vil jeg si.

Erik Ribsskog


2015-09-28 14:43 GMT+02:00 Chili Mobil <kundeservice@chilimobil.no>:
> Hei Erik,
> 
> Når det dreier seg om et ID-tyveri, er vi dessverre nødt til å motta en bekreftelse på at forholdet er anmeldt før vi kan slette eventuelle krav.
> Abonnementet er opprettet 12.08.2015. Denne e-postadressen er også oppgitt i bestillingen.
> 
> Med vennlig hilsen Frida
> Kundeservice Chilimobil
> Tlf. 02445
> 
> ________________________________________
> Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
> Sendt: 25. september 2015 14:09
> Til: PF_DL_Fakturaadministrasjon
> Kopi: Chili Mobil; juridisk; post@finkn.no
> Emne: Re: K.nr: 320747 SV: Klage/Fwd: FAKTURA 00527712 - Chili Mobil
> AS
> 
> Hei,
> 
> jeg har aldri hatt noe abonnement, hos Chilli.
> 
> (Jeg bruker Telenor mobil.
> 
> Og jeg er ikke noe 'skravlekjærring', så jeg trenger ikke noe mer enn
> Telenor kontant, må jeg si).
> 
> Så dette er at noen har drevet med ID-tyveri, og har misbrukt mitt navn.
> 
> Og så får jeg innkassovarsel!
> 
> Dette firmaet, (Chilli mobil), har jeg aldri hørt om før.
> 
> Og det er tydelig, at det kan virke som, at de har dårlige
> datasystemer, som er lett å misbruke, (må man vel si).
> 
> Så at jeg må kaste bort masse tid, på å sende e-poster til Lindorff og
> Datatilsynet osv., om dette, det synes jeg, at er en skam.
> 
> Vennligst slutt å lat som at jeg har dette abonnementet nå og slutt å
> send meg innkassoer i forbindelser med dette.
> 
> Erik Ribsskog
> 
> 
> 2015-09-25 12:29 GMT+02:00 PF_DL_Fakturaadministrasjon
>> Hei
>> 
>> Det du har mottatt på mail her er din hoved faktura hos Chili Mobil AS. Om du har spørsmål rundt ditt abonnement kan du ta kontakt med Chili Mobil AS på tlf 02445 eller kundeservice@chilimobil.no med ditt kundenummer som er 320747.
>> 
>> 
>> Ha en fin dag.
>> 
>> Med vennlig hilsen/ Best regards
>> 
>> Jeanette K. G
>> Saksbehandler/ Case handler
>> Lindorff Faktura/ Lindorff Invoice
>> Telefon: +47 31 27 93 20
>> Fax: +47 61 14 93 12
>> 
>> 
>> 
>> Postboks 7055, N-3007 DRAMMEN, Norway Visiting adrdress :
>> Bjønndalsveien 7, 3442 Hyggen, Norway
>> 
>> Sentralbord: (+47) 23 21 10 00
>> ** This message including any attachments may contain confidential
>> and/or privileged information intended only for the person or entity
>> to which it is addressed. If you are not the intended recipient you
>> should delete this message and notify the sender. Thank you.
>> 
>> 
>> 
>> 
>> 
>> 
>> Hei,
>> dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).
>> (Jeg har ikke kontaktet disse).
>> Vennligst rydd opp!
>> Med hilsen
>> Erik Ribsskog
>> PS.
>> Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes jeg).
>> ---------- Forwarded message ----------
>> Date: 2015-09-09 5:37 GMT+02:00
>> Subject: FAKTURA 00527712 - Chili Mobil AS
>> Vi viser til henvendelse og vedlegger som forespurt pdf av faktura.
>> Kopien har påført korrekt Kid-nummer og kan benyttes ved elektronisk betaling og som regnskapsbilag. Kopien kan ikke benyttes som brevgiro eller som skrankegiro.
>> Vi ber om at du åpner spamfilter for mottak av epost fra denne
>> adressen. Du trenger Acrobat Reader for å lese denne faktura. Acrobat
>> Reader kan lastes ned gratis fra http://www.adobe.no/ Vennlig hilsen
>> Kundeservice
>> 
>> 
>> 
>> 
>> 
>> 
>> 
>> 
>> 
>> 

img106.jpg
234K

PS.

Her er vedlegget:

img106

Jeg sendte en e-post til Nav

Erik Ribsskog

Deres brev fra 6. juli/Fwd: Oppdatering/Fwd:

Erik Ribsskog 11. juli 2017 kl. 02:38

Til: nav.baerum@nav.no

Kopi: npepost@npe.no, fmoapostmottak@fylkesmannen.no, postmottak@fmoa.no, "post@tannlegeforeningen.no" , Politikk Høyre , Akademikerforbundet , "sande.vgs"

Hei,

jeg viser til Deres brev fra 6. juli, (se vedlegg).

Nå har jeg klaget, til blant annet Tannlegeforeningen, på denne tannlegen, (se videresendt e-post).

Og at jeg da skal gå tilbake til denne tannlegen, som bruker kroppen min som arbeidsbord, og som også ble kosete/homsete.

Det synes jeg, at blir litt feil.

Så dette må jeg klage på.

Sender derfor kopi-e-post til Fylkesmannen i Akershus og Oslo, (som en klage).

Dere skriver også, at jeg ikke har noen pensjonsbeholdning, til gode.

Men jeg har jobbet, i Norge, fra 1988 til 2004, og jeg logget meg nå inn, og fant ut, at min pensjonbeholdning er på 934.675 kroner, (se vedlegg).

Jeg har også jobbet, i England, (som vanlig lønnsmotager og også som selvstendig næringsdrivende), fra 2006 til 2014.

Så jeg har også pensjonsrettigheter, i det landet.

Så jeg ønsker, (som jeg sendte til dere om, i 2010: http://johncons.angelfire.com/pensjonsbeholdningsak.html), å få tilsendt disse pengene, (nå så godt som en million), fra Nav, for å fortsette mitt liv/arbeid, i England.

(Jeg ser på dette som, at den norske stat, har kastet bort, mine år, fra 2010 til 2017, når dere har nektet meg dette).

Jeg har også tannlege i England, (i Walton on the hill), som klarer å fikse tennene mine, uten å drive med 'homserier', må jeg kalle det.

Så dette må jeg klage på.

Erik Ribsskog


---------- Videresendt e-post ----------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Dato: 6. juli 2017 kl. 11:31
Emne: Oppdatering/Fwd:
Til: npepost@npe.no
Kopi: nav.baerum@nav.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, "sande.vgs" <sande.vgs@vfk.no>, "post@tannlegeforeningen.no" <post@tannlegeforeningen.no>


Hei,

jeg viser til mine tidligere e-poster.

Jeg har ikke hørt noe, fra Nav, (etter at jeg sendte de kopi av klage).

Men nå er det sånn, at jeg kun har, en slags midlertidig fylning, i den nevnte 'problem-jekselen'.

Så den kan jeg bare ha, i tanna, i noen uker.

Så hvis Nav Bærum, (som jeg sender kopi e-post til), kan sende meg, en ny rekvisisjon, for tannlege-besøk, i for eksempel Sandvika, (eller Oslo, hvis det er mulig).

(Eller enda bedre hvis dere kan sende min pensjonsbeholdning, som jeg bestilte, fra England, for mange år siden).

Så kan jeg gå til en annen tannlege, (som ikke er så kosete, og russisk, på den måten, at han bruker brystkassa mi som arbeidsbord, og som muligens har brukt noe rare stoffer, i fylningen, som gjør at man får blodpropp).

Jeg ønsker helst ikke tannleger som er glade i å bruke amalgam, (som min onkel Runar, som er tannlege, i Ås), for det har jeg hørt, at skal være rimelig usunt, (fra avisene osv.).

Jeg opprettholder forøvrig klagen mot den nevnte tannlegen.

Jeg burde kanskje ikke sendt kopi til de, men det ble litt komplisert, siden at dette gikk gjennom Nav.

Ellers ville jeg nok ikke sendt kopi til tannlege-kontoret.

Erik Ribsskog


---------- Videresendt e-post ----------
Fra: Bekkestua tannmedisin <post@bekkestuatannmedisin.no>
Dato: 6. juli 2017 kl. 10:05
Emne:
Til: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Til Erik Ribsskog.

Viser til din konsultasjon hos meg den 23. juni 2017 og din epost av 24. juni 2017.

Jeg beklager at du hadde en negativ opplevelse av første konsultasjon hos meg, men jeg ønsker samtidig å presisere at jeg ikke kjenner meg igjen i dine beskrivelser. Situasjonen fortonet seg for meg som en ordinær konsultasjon.
I alle tilfeller er dette samlet sett et uheldig utgangspunkt for et videre samarbeid når jeg tolker din tilbakemelding som manglende tillit til meg som person og tannlege.
Jeg tror derfor det for din del vil være heldig om du oppsøker en annen tannlege for videre behandling og oppfølging.

Vedr saksgang og involvering av NAV:
I de tilfeller hvor NAV involveres for søknad om økonomisk støtte til tannbehandling sender jeg som tannlege en spesifisert plan med kostnad til pasientens NAV-kontor. NAV og deres rådgivende tannlege gjør så en vurdering om pasienten skal få økonomisk støtte til tannbehandling og omfanget av dette.

I ditt tilfelle ble du presentert for denne saksgangen og innholdet i planen.
Planen ble sendt til NAV samme dag som du var hos meg.


Søknaden som er sendt til NAV vil nok fortsatt kunne være gjeldende dersom denne innvilges av dem. Den delen må bli en avklaring mellom deg og NAV.

Din journal og røntgenbilder ligger hos oss og er deg tilgjengelig ved henvendelse.

Med hilsen

Knut Johan Bere
Tannlege

3 vedlegg
img104.jpg
330K
img105.jpg
273K
pensjonsbeholdning.jpg
151K

PS.

Her er vedleggene:

img104

img105

pensjonsbeholdning

Jeg fikk et brev fra Nav

img104

img105

Policy for kommentarer


Anonyme kommentarer, blir slettet, (etter en del problemer, med nettmobbing osv.).

Hvis du har et vanlig navn, så skriv gjerne noe, som skiller deg, fra andre, med samme navn, (sånn at det er klart, hvem som skriver).

Kommentarer som inneholder trakassering, (og som ikke holder seg, til temaet, i blogg-posten), blir bare slettet, (og ikke publisert).

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

For å eventuelt legge inn kommentar, så trykk på linken, til blogg-posten, (så kommer det opp et felt, hvor man kan kommentere).

Blog Archive