Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 22. august 2017

Og enda mer fra Liverpool

I dag, så har jeg sjekket ut, fra et hotell, (Arena House), som jeg har bodd på, i en uke.

Jeg bestilte bare rom, på dette hotellet, for å ha et 'reserve-sted', mens jeg flytta inn, i leiligheten 'min', (hvor jeg var på visning, for et par uker siden).

(For ved et par tidligere anledninger, så har det tatt mange dager, å få strømm, i leilighetene, her i England.

For man må ringe til et strøm-firma, for å få en 'dings', som man kan 'lade opp', i en butikk, som selger strøm.

For å si det sånn).

Men siden at det har blitt så mye krøll, med utleie-firmaet, (Golding), så ble det til, at jeg ble boende, på Arena House, (med felles bad osv.), i en uke, da.

(Noe som ikke helt var planen.

For å si det sånn).

Og i dag morges/formiddag, så måtte jeg gå ned, fra fjerde etasje, i Arena House, med en tung koffert og en sportsbag.

Og det var på noen bratte trapper, med ganske korte trappetrinn.

Så det 'stuntet', har jeg grua meg til, i noen dager nå.

(For å si det sånn).

Og da jeg gikk ned, fra tredje til andre etasje.

Så kom det, en kineser, (som hadde dårlig tid), bak meg.

Og jeg forta meg, da.

Men det tålte tydeligvis ikke den svenske Claes Ohlson-kofferten.

For da gikk glidlåsen opp, på kofferten.

Så jeg måtte liksom pakke kofferten på nytt, i andre etasje der.

(Med masse folk, (som 'plutselig' dukka opp), surrende rundt meg, da.

For å si det sånn).

Så hvis man har mye bagasje, (og liker å ha eget bad), så anbefaler jeg ikke, dette hotellet, (Arena House).

(Selv om det er billig).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter