Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 21. august 2017

Og enda enda enda mer fra Liverpool

I dag, så har jeg hatt vaske klær-dag, igjen.

Og da jeg kom tilbake, til hotellet, med de nyvaska klærna.

Så stod det, ei kineserdame, og svirra/surra, (og dreiv med tegnspråk, eller noe sånt), øverst i trappa, (i 'min' etasje).

Og det gikk også tre fulle nordmenn, forbi meg, (på fortauet), akkurat da jeg hadde kommet tilbake igjen, til hotellet.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Og jeg skulle også rekke, å handle litt, på Sainsbury's Local.

(For hyper/super-markedene stenger tidligere, på søndagene.

Men enkelte 'små-butikker', holder åpent lenger).

Og da jeg gikk ned trappa igjen, (cirka klokka 22).

Så stod det, en ung kineser, i vindfanget.

Og jeg mener å ha lest, et eller annet sted, at man ikke skal slippe inn folk her.

Så jeg prøvde å se, (i resepsjonen), om det stod noe telefon-nummer, som man kunne ringe, (siden det var en spesiell episode, siden han kineseren ringte og banka på).

Og mens jeg prøvde å finne, noe vakt-telefonnummer.

Så kom det ei britisk brunette.

Og hu slapp inn kineseren.

Og mente at han nok bodde, nede i kjelleren, (hvor hu selv bodde).

Men da jeg kom tilbake til hotellet nå, (etter å ha vært på Sainsbury's og Burger King).

Så stod han kineseren, ved resepsjonen, (som ikke er betjent så sent), da.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 2.

Da jeg lette, etter vakt-telefonnummeret.

Så så jeg, at det stod, på en plakat.

At de har brannøvelse, hver mandag morgen, klokka 10.

Så hva skjedde med de som kjempet for b-menneskenes rettigheter?

Dette er noe tull, (disse brannøvelsene), som de ikke har, på 'ordentlige' hoteller, (som Adelphi og Travelodge), vil jeg si.

(Noe sånt).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Det er også sånn, at dette hotellet, holder til, mitt i det største 'utelivs-strøket', (i Liverpool), må man vel si.

Og da jeg var på byen, på fredag.

Så måtte jeg plutselig, på 'dos'.

Og jeg var da, like ved hotellet.

Så jeg gikk da bare tilbake, til hotellet.

Og da stod det, ei kineserdame, (i kjole), foran kodelåsen, (til den ytterste inngangsdøra), og røyka.

Og så ble hu endelig ferdig.

Og så gikk hu inn, på hotellet.

(Og da jeg prøvde å gå inn, på hotellet, (mens hu røyka), så lot hu som, at hu ikke skjønte noe).

Og så gikk jeg inn, på hotellet, like etter.

Og da spurte kineserdama meg, (i trappa), om jeg bodde, på hotellet.

Og det svarte jeg, at jeg gjorte.

Og så sa hu: 'But you forgot the code?'.

(Noe sånt).

Og da svarte jeg, at jeg ikke hadde glemt koden.

Men at hu stod rett foran kodelåsen, sånn at jeg ikke kom inn, på grunn av måten hu stod på, da.

(For å si det sånn).

Så hu kineserdama var jo dum som et brød.

(Må jeg si).

Hvis hu ikke gjorde seg til, da.

(Hvem vet).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

På Sainsbury's Local Bold Street.

Så var det sånn, at en som jobba der, var rimelig nærgående, (må jeg si).

For mens jeg stod, ved en selvbetjeningskasse.

Så fjernet han Sainsbury's-karen handlekurven min.

(Som stod, rett ved siden av meg).

Og det var også sånn, at det ikke var bæreposer, i alle selvbetjeningskassene.

Og han samme Sainsbury's-medarbeideren, satt også, (noen minutter før dette), på gulvet, mens han lette, etter varer, med dårlig dato.

(Noe sånt).

Og det så, litt merkelig ut, (må jeg si).

(At disse Sainsbury's-medarbeiderne, ikke klarte, å holde seg, på beina.

For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter