Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 29. august 2017

Mer fra Liverpool

Nå driver jeg, og har kontakt, med et annet eiendoms-byrå, om en leilighet.

Men det virker som at de, er mer interesserte i, å få meg til å klikke, enn noe annet.

For de har e-post-adresser for et annet firma, osv.

Og de bytter kontakt-person, hele tida.

Og finner på nye ting, å mase om, hele tida.

Så dette er frustrerende, (må jeg si).

Det er like før, at jeg hiver ut alt, om dette firmaet, på nettet.

(For å advare andre om de, osv.).

For det er bare tull og tøys, med disse også, (som med Golding), virker det som.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Det er også sånn, at dette firmaet, maser på meg, om en 'next of kin', (en slags nød-kontakt eller nærmeste pårørende), som min tidligere Liverpool-arbeidsgiver Arvato også maste om, (flere ganger vel), i sin tid.

Men jeg har jo ingen i livet mitt.

Alle mine slektninger er jo svikefulle f*ttehøl, liksom.

(For å si det sånn).

Så jeg skrev bare, (på skjemaet), at alle mine slektninger, var ubrukelige, (som nødkontakt osv.), liksom.

Men likevel, så presset dette eiendoms-firmaet meg, på dette punktet, i et møte, som de kalte meg inn til, for å kikke på passet mitt, (selv om jeg sendte med kopi av førerkort, med søknaden).

Og da var faren min, den eneste jeg huska adressen til, i farta.

(For han har bodd, på samme sted, siden 80/90-tallet).

Og da ringer de kanskje faren min, og spør om 'f*tte-ting' da, (tenker jeg).

Jeg har jo en omsorgssvikt-sak, mot min far.

Så dette blir jo bare dumt.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 2.

Det var også sånn, at jeg sendte søknadskjemaet.

Og så svarte eiendomsfirmaet meg, at husverten syntes det virket greit.

Og at jeg måtte betale 200 pund, (var det vel), i søknads-gebyr.

Og _etter det_, så begynner de, å pirke og mase og 'f*tte', liksom.

Og i dag, så fikk jeg e-post, fra en dame, som skriver at hu jobber, for dette eiendomsfirmaet.

(Og hu kommer med enda mer mas og 'f*tting'.

For å si det sånn).

Men e-post-adressen hennes, og nettstedet-linken, (i e-posten), er for _et annet_ eiendomsfirma.

(I en annen by).

Så dette er noe tull, (kan det virke som).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Det er også sånn, at de to siste kontakt-personene, (som har kontaktet meg, fra dette eiendomsfirmaet), ikke står oppført, på medarbeider-listen, på nettstedet, til dette firmaet.

Så man kan mistenke '21 Jump Street-tilstander', (eller noe lignende), må man vel si.

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Det var også sånn, at jeg ringte, dette eiendomsfirmaet, på fredag, (for en drøy uke siden), var det vel.

Og da avtalte jeg, (med en som står på medarbeider-listen, på nettstedet, til dette firmaet), at jeg skulle dra på visning der, på tirsdagen, (i forrige uke, blir det vel).

Og da jeg dro til leiligheten, til avtalt tid.

Så dukket det ikke opp noen, fra eiendomsfirmaet.

Men noen hadde prøvd å ringe meg, (så jeg, på mobilen).

Og det var eiendomsfirmaet, da.

Og de skulle da liksom, ha en bekreftelse, på at jeg kom til å møte opp.

(Noe sånt).

Men en avtale er en avtale, (må man vel si).

Da jeg jobba som butikksjef, (i Rimi), og skulle på butikksjef-møter.

Så var det vel ikke sånn, at distriktsjefen ringte, dagen før, for å få meg til å bekrefte, at jeg kom til å dukke opp, (på møtet).

Nei, da er det noe tull, (må man vel si).

(Noe sånt).

Og jeg ringte da eiendomsfirmaet, (når de ikke var der, femten minutter etter avtale-tidspunktet).

Og ei dame der, sa at hu hadde ringt meg to ganger, (jeg så bare at hu hadde ringt meg en gang).

Og at hu hadde lagt igjen tale-beskjed, (noe jeg ikke kunne se å ha fått).

Men jeg fikk avtale, for en ny visning, dagen etter, da.

Og da måtte jeg ringe dem, en time før, (for å bekrefte avtalen), osv.

Så en avtale er visst ikke en avtale lenger, (for å si det sånn).

Og det var også sånn, på Cocoon, (hvor jeg bodde, på den tida), at det ikke gikk ann, å ringe, fra hotell-rommet.

For det var ikke noe dekning, (i kjelleren der da), husker jeg.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter