Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 8. juli 2017

Nå har de 'tjuveraddene', lagt ut Støaveien 29/Bergstø, for salg

tjuveraddene  lagt ut for salg

PS.

Her er mer om dette:

her er mer om dette

https://www.dt.no/vis/eiendomtilsalgs/3392077?ns_source=eiendomspriser

PS 2.

Dette ranet, av meg, har hele Norgistan sitti og sett på, i alle år.

Her har jeg bedt Drammen tingrett, om å oppløsne dette sameiet, i 2011.

Og Drammen tingrett har istedet gitt bort min del.

(Og dette er nå også solgt, til underpris, med penger under bordet osv., mistenker jeg).

Så hva kan rettferdiggjøre dette sviket, fra nordmenna, mot meg, lurer jeg.

For noen innavla og svikefulle idioter dere er, hele gjengen.

Erik Ribsskog

PS 3.

Utsikten der, blir heller ikke nevnt.

Enda det var veldig fin utsikt, fra vinduet, i den første stua, (husker jeg).

Og tilknytningen til Holmsbu-malerne, nevnes ikke.

Salgsprisen hadde nok blitt en del høyere, ved et samlet salg, hvor man hadde fokusert mer, på disse tingene.

Så dette er svindel og bedrag, og det som verre er, (vil jeg si).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

De solgte først atelieret, (Kvernstua), til min grandonkel Gunnar Bergstø, og så har de satt, hans stafellier, i vindfanget, i hovedhuset, på Bergstø, (kan det virke som):

solgte først atelieret

https://www.dt.no/vis/eiendomtilsalgs/3392077

PS 5.

Sånn så det ut, i vindfanget der, da jeg var på en slags befaring, på Bergstø, ifjor høst:

IMG_20161104_160518

http://johncons-mirror.blogspot.no/2016/11/fler-mobilbilder_5.html

PS 6.

Her, (i den første stua), har de ommøblert, siden 2001, (da stod det, en sofa, under vinduet, som det var, veldig fin fjordutsikt fra, husker jeg):

ommøblert siden 2001

https://www.dt.no/vis/eiendomtilsalgs/3392077

PS 7.

Her kan man se, at dette vinduet, vender ut, mot fjorden:

vindu vender ut mot fjorden

https://www.dt.no/vis/eiendomtilsalgs/3392077

PS 8.

Dette, (den andre stua), var liksom min grandonkel Idar sin stue, (fikk jeg inntrykk av, i 2001, i begravelsen til min grandonkel Gunnar).

Idar stod ved hjørneskapet der, og forklarte, om hvem slektningene, på noen bilder var, (da min søster Pia spurte).

Det stod en gammeldags gramofon, cirka ved kommoden der.

Pianoet husker jeg ikke, (men jeg var der bare, i begravelseskaffe i 2001, og noen ganger, på 70/80-tallet).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 9.

Her er mer om dette:

idar sin stue

https://www.dt.no/vis/eiendomtilsalgs/3392077

PS 10.

Med kvernstua, så blir vel tomten(e), på cirka fem mål, (og utsikten har blitt kalt verdens mest malte utsikt, så eiendommen(e) har blitt solgt, på billigsalg, mistenker jeg):

med kvernstua fem mål tomt

https://www.dt.no/vis/eiendomtilsalgs/3392077

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter