Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 23. juni 2017

Mer fra Norge

På tirsdag kveld, så dro jeg, inn til Oslo, for å handle.

Jeg jeg ikke så imponert, over Rema Kalbakken, (hvor jeg handla, på lørdag), heller.

Så jeg dro igjen, til Rema Vika.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Da jeg gikk, mot t-banen, så la jeg merke til, at den tretrappa, som går, fra tidligere Thon hotel Høvik, og opp, til Ramstadsletta, har gått, enda mer, i oppløsning, (for å si det sånn):

IMG_20170620_214005

PS 2.

Før jeg dro, til Rema Vika.

Så dro jeg først innom Kiwi Solli Plass.

Her hadde de Maarud-potetgull, til femten kroner, per pose.

Dette var vel antagelig snakk om, et slags restparti.

(Noe sånt).

Og at de selger, sånne restvarer, på noen Kiwi-butikker.

Da underminerer de vel, Kiwi sitt konsept, (må man vel si).

(Noe sånt).

For Kiwi skal liksom ha, det samme sortimentet, i alle butikkene, vel.

(Noe sånt).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Her er mer om dette:

IMG_20170620_224158

PS 4.

Den blonde kasserer-mannen, (på Kiwi), sa også noe, om 'massasje', til en mørkhåret Kiwi-leder.

(Mens han slo inn, mine varer).

Disse Kiwi-folka, var vel muligens, i 30-åra.

(Noe sånt).

Og at folk homser og sånn, på fritida.

Det er en ting.

Men da er det ikke kunden, som er konge, (mener jeg).

Når butikk-kara prater høyt, om massasje, (og sånne ting), istedet for å fokusere, på jobben sin.

Da er det homsene, som er konge, (må man vel si).

(Noe sånt).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Det var også sånn, at han mørkhårede Kiwi-lederen.

Han lagde propp, da jeg skulle inn, i butikken.

(Cirka 20 minutter, før stengetid).

For han dreiv, og somla, (må man vel si), mens han tok inn, et slags reklame-segl, som stod, utafor butikken.

(Noe sånt).

Og så la han dette, oppå handlevognene, (var det vel).

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 6.

På Rema Vika, så var de utsolgt, for billige kjøttkaker, (av merket Prima), la jeg merke til.

Og de var, for første gang, (av de gangene, som jeg har handla der), ikke utsolgt, for billig pommes frites, (la jeg merke til).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 7.

Og i kassa, så var ikke han 'hanske-hoster'n', på jobb.

(Kunne det se ut som).

Men ei hvit dame, (som virka, litt sur, må man vel si), satt i kassa.

Og hu hadde også, sånne sorte/kinky-e hansker på seg, (mens hu satt, i kassa), la jeg merke til.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 8.

Denne Rema-butikken, har visst også problemer, med rotter/skadedyr, (kan det virke som):

IMG_20170620_224839

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter