Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 1. juni 2017

Jeg sendte en e-post til Oslo kommune

Erik Ribsskog

Vedrørende ditt spørsmål om Ungbo-referater

Erik Ribsskog 1. juni 2017 kl. 15:12

Til: Ida Andrea Dietrichson
Kopi: postmottak@kul.oslo.kommune.no, tilsynsutvalget@domstol.no, post@kartverket.no, postmottak@oslo.kommune.no, "post@sivilombudsmannen.no" , LO Postkasse LO , Tilsynsutvalget , Akademikerforbundet , Politikk Høyre , "sande.vgs" , statsarkivet oslo , "drammen.tingrett"

Hei,

ja hvis du har en oversikt, over hva disse jeg bodde sammen med, på Ungbo, (i Skansen Terrasse 23), heter til etternavn.

Jeg tenker på Wenche, Anne-Lise(?), Per, Anita, Hildegunn, Rune, to danske damer som jobba på Hotell Stefan, og Maylinn.

(For eksempel).

Og det var også en, som het Tobias vel, (som var en del yngre enn meg).

Og hu ene Ungbo-dama het Ann Bakke, (mener jeg å huske).

(Og det var også noen utlendinger, som bodde der, blant annet Ali fra Somalia vel.

Og en Yaya, (eller noe sånt), som satt mest på rommet sitt).

Men det var fler av de, så hvis du vet navnene, til de andre Ungbo-damene, så hadde det, vært artig, å vite.

(Det jobba en Stig, på Ungbo, i Oslo sentrum.

Og han ville ikke la meg bo på Vålerenga, (nær NHI), men kun på Ellingsrudsåsen, husker jeg).

Det kan også være, at disse Ungbo-damene, har noen referat, fra de månedlige møtene, (i bofelleskapet), var det vel.

På forhånd takk for eventuelt svar!

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Jeg bodde forresten, på Ungbo, (i Skansen Terrasse 23), fra sommeren/høsten 1991 til januar 1996, (var det vel).



1. juni 2017 kl. 13:36 skrev Ida Andrea Dietrichson <idaandrea.dietrichson@kul.oslo.kommune.no>:
Hei igjen.

Viser til din forespørsel om innsyn i referater fra Ungbo på begynnelsen av 1990-tallet.
Jeg har lett, men finner dessverre ikke noen slike referater. Fant noen referater fra Ungdomskontoret, som startet Ungbo i Norge, men de gikk bare fram til 1971.
Hvis det er noe spesiell informasjon du er ute etter kan du jo presisere det så kan jeg se i sakarkivet osv. men akkurat referater er det altså ikke.

Vennlig hilsen

Andrea Dietrichson
Konsulent
Byarkivet i Oslo

tlf 23460369
sentralbord 02180


Tenk på miljøet og ikke skriv ut denne e-posten hvis du ikke må

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter