Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 14. juni 2017

Her var det, (på den elektroniske skytebanen, på Terningmoen), at jeg var med, i garnisjonsmesterskapet, i skyting, høsten 1992. Jeg hadde blodpropp, i armen, fra innspillingen av Secondløitnanten, så det gikk ikke, så veldig bra. Mens vi skøyt, så begynte Frisell, (fra samme tropp som meg), å vise meg, hvor bra han skøyt, (på sin skjerm), husker jeg. Jeg ble litt stressa, og glemte å ta på meg hørselvernet, på et skudd

frisell og jeg skøyt

PS.

Det var også sånn, at Frisell og jeg, vi satt ikke, (mens vi skøyt).

Dette var snakk om liggende skyting, uten støtte.

(Sånn som jeg husker det).

Og det var ikke sånn, at det var alle i troppen, som fikk være med, i dette mesterskapet.

Det var bare fem soldater, (av 50-60), sånn som jeg husker det.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her kan man se, at det er cirka 30 plasser, på denne skytebanen.

Så det var antagelig, cirka 30 folk, (av mange hundre), som var med, i dette nevnte garnisjonsmesterskapet, da.

Og av disse, så var det nok, for det meste, såkalte 'stjernegriser', fra Skyte- og vinterskolen, (som også holdt til, på Terningmoen).

Så sånn var nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Her er mer om dette:

cirka 30 plasser

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter