Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 5. april 2017

Her er mer, om han terroristen, (må man vel kalle han), som angrep meg, da jeg skulle, på Rema, på lørdag

mer om terrorist hm

PS.

Siden lørdag, så har jeg tenkt mer, på denne episoden.

Og jeg har lurt på, om denne personen, kan ha vært, på speed, (for eksempel).

For han virket ruset, men var samtidig, veldig rask, (vil jeg si).

(Noe sånt).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Jeg har også lurt på, om denne personen, i virkeligheten prøvde, å brekke nakken min.

For han slo meg, på/ved nakken.

Og det skal visst ikke, så mye til.

Hvis man treffer, på 'rett' sted.

Så skal det ikke, så mye til, for at man skal ødelegge, et kne, (for eksempel).

(Husker jeg, fra den siste fotball-skaden min.

Da det venstre kneet mitt røyk, for andre gang.

Mens jeg trente, sammen med IT-akademiet sitt bedriftsfotball-lag, på Voldsløkka, i 2002, var det vel).

Og noe lignende, husker jeg også, at min tremenning Øystein Andersen, (som er adoptert, fra Sør-Korea), 'babla' om, på 80/90-tallet.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Her kan man se, at denne terroristen, (eller hva man skal kalle han), løp opp en skråning, (som om han var, et vilt dyr, må man vel si), i mørket, istedet for å gå opp trappa:

løper opp skråning

PS 4.

Jeg synes også, at denne terroristen, brukte for lang tid, fra 'gaule-stedet', (hvor jeg hørte han brøle fra, mens jeg skifta, etter at jeg kom ut av dusjen).

Og til 'postkasse-døra'.

(Hvor jeg gikk ut, 5-10 minutter etter, at jeg hørte, den nevnte gaulinga).

Så jeg må si, at denne terroristen, var en slags attentatmann, som venta på meg.

(Noe sånt).

Så sånn var nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter