Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 23. mars 2017

Jeg sendte enda en e-post til Lindorff

Erik Ribsskog

Saksnr 12214394

Erik Ribsskog 23. mars 2017 kl. 02:36

Til: Lindorff Kundesenter

Kopi: tilsynsutvalget@domstol.no, Tilsynsutvalget , "post@inkassoklagenemnda.no" , Forbrukerombudet , post@finkn.no, Akademikerforbundet , Politikk Høyre , Forbrukerrådet

Hei,

her står det heller ikke noe om, hvilken domstol det er, som har bedrevet, med disse uregelmessige rettsakene.

(Se min e-post, som jeg sendte, tidligere i dag, (23. mars)).

Så dette må jeg klage på.

Erik Ribsskog




2017-01-30 13:07 GMT+01:00 kundesenter@lindorff.com <kundesenter@lindorff.com>:

Vennligst se vedlagte dokument.
Ved henvendelse til oss pr e-post, vennligst oppgi saksnr: 12214394 i emnefeltet.

Kontaktopplysninger:
Capital Synergi/Futura
73542220
08:00 - 16:00
kundesenter@lindorff.com

Med vennlig hilsen
LINDORFF OBLIGATIONS AS

** This message including any attachments may contain confidential and/or privileged information intended only for the person or entity to which it is addressed.If you are not the intended recipient you should delete this message and notify the sender.

PS.

Her er e-brevet fra Lindorff:

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter