Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 22. mars 2017

Jeg sendte en e-post til Intrum Justitia

Erik Ribsskog

RE: Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Saksnummer: 1224072 mellom RIBSSKOG ERIK LØVENBALK og ENTERCARD NORGE AS med ref nr :285752 [INC ID# 112820]

Erik Ribsskog 22. mars 2017 kl. 04:01

Til: Intrum Justitia

Kopi: post@finkn.no, post , "post@inkassoklagenemnda.no" , tilsynsutvalget@domstol.no, Akademikerforbundet , Politikk Høyre , "sande.vgs" , ohs@selvaag.no, City Self-Storage Colosseum , Post

Hei,

jeg har ikke blitt stevnet, av forliksrådet her.

Det er også sånn, at jeg kontaktet Nordea og Aktiv Kapital, da jeg bodde, i England, (i 2006).

Og jeg hadde en tilbakebetalingsavtale, med Aktiv Kapital, som de brøt.

Og den avtalen inkluderte også at jeg skulle få beholde min konto, hos Nordea.

Men dette løftet ble brutt, på verst tenkelige tidspunkt, (må jeg si).

Nemlig da en betaling, fra meg, (og min Barclays-konto), var på vei, til den aktuelle Nordea-kontoen.

Penger som skulle gå videre, (fra min Nordea-konto), til Aktiv Kapital og City Self-Storage, i Norge.

Og Nordea nektet meg også, (noen uker/måneder før jeg måtte overtrekke kontoen i England høsten 2006, (fordi at jeg ble lurt, av min britiske arbeidsgiver Arvato, må jeg si, som hadde lovet meg høyere lønn/en forfremmelse)), å få lån, på en eiendom, (et sameie, som jeg eier en del av), i Holmsbu.

Dette var Nordea sin Tveita-avdeling, (som nå er nedlagt).

Og de oppga ikke engang noen grunn, for dette, (enda dette er/var eiendom, som er verdt, en million, eller noe i den duren).

Så dette må jeg klage på.

Erik Ribsskog




1. februar 2017 kl. 10:07 skrev Intrum Justitia <no.pd@intrum.com>:
Hei

Beklager du ikke har mottatt tilbakemelding på din mail.

Vedlagt følger kopi av dommen i saken.

Siden vi har et tvangsgrunnlag i saken velger vi å forholde oss til det.

 




PB 6354 Etterstad
NO-0604 OSLO, NORWAY

Tel:       (+47) 23 17 10 90

Fax:      (+47) 23 17 10 20no.pd@intrum.com
http://www.intrum.no/
 

-----------------------------------
This e-mail and any attachments are confidential and may also be privileged. If you are not the named recipient, please notify the sender immediately and do not disclose the contents to another person, use it for any purpose, or store or copy the information in any medium. Thank you for your cooperation. 
P Please consider the e nvironment before printing this e-mail





From: eribsskog@gmail.com
Sent: 27.01.17 16:08
To: no.kundesenter@intrum.com
Cc: post@finkn.no;post@finanstilsynet.no;post@inkassoklagenemnda.no;tilsynsutvalget@domstol.no;post@akademikerforbundet.no;politikk@hoyre.no;sande.vgs@vfk.no;ohs@selvaag.no
Subject: Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Saksnummer: 1224072 mellom RIBSSKOG ERIK LØVENBALK og ENTERCARD NORGE AS med ref nr :285752



Hei,

jeg har nå fått, et nytt brev, om dette, (se vedlegg).


Jeg etterlyser i den forbindelse svar, på min e-post, (til dere), fra 17. november, (se videresendt e-post).


For denne gjelden, burde vært slettet, (mener jeg).


Her er det Nordea som skylder meg penger, (og ikke omvendt), mener jeg.


Siden at Nordea brøt den nevnte tilbakebetalingsavtalen, (se videresendt e-post).


For de hadde lovet meg, at jeg skulle få beholde, den kontoen, men de slettet den likevel, og sendte et beløp, i retur, som jeg sendte fra min engelske bank, (se videresendt e-post).


Og dette ødela også for meg, hos City Self-storage.


Så dette må jeg klage på.


Erik Ribsskog




---------- Videresendt e-post ----------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Dato: 17. november 2016 kl. 17:48
Emne: Klage/Fwd: Saksnummer: 1224072 mellom RIBSSKOG ERIK LØVENBALK og ENTERCARD NORGE AS med ref nr :285752
Til: no.kundesenter@intrum.com
Kopi: post@finkn.no, post <post@finanstilsynet.no>, "post@inkassoklagenemnda.no" <post@inkassoklagenemnda.no>, tilsynsutvalget@domstol.no, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, "sande.vgs" <sande.vgs@vfk.no>



Hei,

jeg viser til Deres brev, fra 27. oktober, (se vedlegg).


Hvis dette er i forbindelse med at jeg overtrakk min Nordea-konto, i 2006, mens jeg holdt på med en arbeidssak, i England.


Så hadde jeg en tilbakebetalingsavtale på plass, med Nordea og Aktiv Kaptial.


Jeg skulle sende penger fra min Barclays-konto, til min Nordea-konto, hver måned.


(For så å sende penger videre, (hver måned), fra min Nordea-konto, til Aktiv Kaptial og City Self-Storage, (som jeg leide en lagerbod fra)).


Men så brøt Nordea denne avtalen, ved å slette, min norske konto, (hos dem).


Og så får jeg dette nå.


Dette har forresten vært, hos Finansklagenemnda, i mange år.


Så jeg avventer fortsatt svar fra de, må jeg si.


Nordea hadde også nektet meg, (noen måneder før kontoen ble overtrukket), å få lån, på et sameie, som jeg eier en del av, i Støaveien, i Holmsbu.


(Jeg ringte og fakset, til Nordea Tveita, (som jeg ble satt over til), fra Liverpool, høsten 2006).


Så dette må jeg klage på.


Erik Ribsskog


PS.


Det er også sånn, at nå er mine fine slekts-klenodier/antikviteter, gamle kjærestebrev og HV-ting osv. forsvunnet, fra City Self-Storage.

Hvor aktiv er denne aktive kapitalen, (til Aktiv Kapital), kan man kanskje lure på.


Hm.




---------- Forwarded message ----------
From: Intrum Justitia Nova <svc.no.nova@intrum.com>
Date: 2015-10-30 14:54 GMT+01:00
Subject: Saksnummer: 1224072 mellom RIBSSKOG ERIK LØVENBALK og ENTERCARD NORGE AS med ref nr :285752
To: "eribsskog@gmail.com" <eribsskog@gmail.com>


Hei,


Viser til deres henvendelse vedr sak 1224072 ( ENTERCARD NORGE AS).


Vi bekrefter med dette at saken er avsluttet hos oss i dag som foreldet.


Dette til din orientering.



Med hilsen

Saksbehandler :Team Bank
Telefon :23 17 11 10
Intrum Justitia AS

IBAN: NO1563180520351

BIC : NDEANOKK
------------------------------------
KUN TIL INTERN BRUK: X0Z010122407200199894143
KUN TIL INTERN BRUK: X0Z1300661895360
NB: Oppgi alltid saksnummer 1224072 ved henvendelse til oss.

PS.

Her er e-brevet fra Intrum Justitia:

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter