Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 23. februar 2017

Min halvbror Axel sin stemor Mette, bodde på begynnelsen av 80-tallet, i Parkveien 2, (i Oslo)

mette holter parkveien 2

PS.

Det var sånn, at faren min, dro med Pia og meg, inn til Oslo, for å besøke Axel og dem, mens de bodde, i Parkveien.

Dette var etter, at Pia, flytta/rømte etter meg, til Berger.

Og det var våren 1982, (hvis jeg ikke tar helt feil).

Og Axel og dem, skal visst ha bodd, på Bragernes, (i Drammen), før de bodde, i Parkveien.

Men det vet jeg ikke, om stemmer nå.

For når skulle det ha vært, liksom.

For Axel bodde jo, hos min mor, fram til Pia flytta/rømte, til min far, (på Bergeråsen).

(Det var en rettsak, om dette, (hvem som skulle ha foreldreretten, til Pia og Axel), våren/sommeren 1982, i Larvik tingrett).

Men det kan jo være, at Axel og dem bodde, i Drammen, mens Mette fortsatt eide, i Oslo.

Hva vet jeg.

Men det var sånn, at jeg aldri, ble dratt med, på besøk, til Axel og dem, mens de bodde, på Bragernes, (i Drammen).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 2.

Da Pia og jeg, ble dratt med, på besøk, til Axel og dem, (i Parkveien).

Så dro Kirsten Ancona, (Mette sin datter, som er noen år, eldre enn meg), med oss, i en lekebutikk, (eller noe i den duren), som vel lå, i/ved Parkveien, (mener jeg å huske).

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Jeg visste ikke, at Axel sin stemor Mette, (som nå kaller seg Mette Holter), het Karin, til mellomnavn.

Det var nytt for meg, (må jeg si).

(Selv om det er mulig, at jeg kan ha hørt det før.

Og så glemt det igjen.

Noe sånt).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

De som bodde, i Parkveien 2.

Det må ha vært, cirka de samme, som noen år seinere bodde, på Vestre Haugen.

Det var Mette Holter, Arne Thormod Thomassen og min halvbror Axel Nicolai Thomassen.

Og så var det også, ungene til Mette.

(Nemlig Kirsten, Erik og Petter Ancona.

Selv om Petter, vel ikke bodde, på Vestre Haugen, sånn som jeg husker det.

Noe sånt).

Og det året, som jeg leide, et rom, av Mette Holter og Arne Thomassen, på Furuset.

(Nemlig studieåret 1990/91).

Så var det sånn, at Axel, (som er født, i 1978, så han var 12-13 år, på den tida), fortalte meg, at mens de bodde, i Parkveien, så var det sånn, at en gammel gubbe, også bodde, hos dem.

(Noe sånt).

Men hvem den gamle gubben var, det veit jeg ikke.

(For det var ikke sånn, at Pia og jeg, lå over, hos Axel og dem, mens de bodde, i Parkveien, (sånn som jeg husker det).

Vi var vel der, bare noen få timer, (sånn som jeg husker det).

Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Det kan kanskje ha vært, han Gunnar Balstad, som bodde hos dem, (hm):

kan det ha vært gunnar balstad hm

https://media.digitalarkivet.no/view/49350/371

PS 6.

Parkveien er oppkalt, etter Slottsparken, (kan det virke som):

oppkalt etter slottsparken hm

PS 7.

Frydenlund bryggeri, hadde visst reklame, på denne bygården, i gamle dager:

frydenlund bryggeri reklame

PS 8.

Denne bygården, ble visst et borettslag, mens min halvbror og dem bodde/eide der:

ble borettslag

https://siste.eiendomspriser.no

PS 9.

Mer om Parkveien 2:

mer om parkveien 2

https://no.wikipedia.org/wiki/Parkveien_(Oslo)

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter