Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 14. februar 2017

Mer om Viggo

Jeg har tenkt litt mer, på det intervjuet, med min fars stesønn Viggo Snoghøj/Snowhill, som jeg fant, på Soundcloud.

(Noe jeg har blogget om, i denne blogg-posten:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2017/02/na-har-jeg-funnet-et.html).

Og det er sånn, i det intervjuet, (husker jeg), at Viggo, kalle noen, for: 'Sjef'.

Og det lurer jeg på, om er Viggo sin lillebror, Jan 'Mirakelmannen' Snoghøj.

(Som er kjent fra pressen, for å ha hjulpet norske alpinister, (med akupunktur osv.), på begynnelsen av 90-tallet.

Og Jan er visst også kjent, som 'kjærlighetsdoktoren', fra media, (noe jeg har blogget om tidligere).

Noe sånt).

Men hvorfor Viggo kaller Jan, for 'sjef'.

Det veit jeg ikke.

Men det kan hende, at dette bare, er en slags humoristisk hilsen.

(Og at dette, ikke betyr, at Jan, er noen slags 'mafia-boss', for eksempel.

For å si det sånn).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Det er også sånn, at Viggo sier, (i intervjuet), at: 'Skal Hege og Filip på kampen?'.

Og Hege det er Jan sin kone, (de er visst nå separert), Hege Snoghøj f. Lund.

(Min søster Pia, fikk meg til, å kjøre, til deres bryllup, (i Hallingdal), sommeren 2000, var det vel).

Og Filip, (eller om det er Philip), det er en av deres to sønner, (såvidt jeg har forstått).

Og Hege, er oppvokst, (hvis jeg ikke tar feil), i Rødgata, (på Gulskogen).

Og det er skikkelig 'Strømsgodset-land', (hvis jeg ikke tar helt feil).

(Stromsgodset var forresten ikke, så gode, på den tida, som jeg gikk på skole og jobba, i Drammen.

Nemlig skoleåret 1988/89).

Så dette er nok snakk om, en eller annen Strømsgodset-kamp, (hvis jeg skulle tippe).

(Noe sånt).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 2.

Som jeg skrev, i den bloggposten, som jeg linker til ovenfor.

Så nevner ikke Viggo, noen oppvekst, på Madagaskar.

(Når han liksom forteller, sin historie, i det nevnte intervjuet).

Men Viggo sin halvsøster Christell Humblen sin eldre halvbror Bjørn Humblen.

Han nevnte vel, (såvidt jeg husker), i en e-post, (som jeg vel fikk, mens jeg bodde, i Leather Lane, (hvor jeg bodde, fra 2006 til 2011), i Liverpool).

At 'Haldis og guttene', (var det vel), altså Haldis, Viggo og Jan.

Bodde på Madagaskar.

(Noe sånt).

Så jeg tørr ikke helt, å utelukke, at Viggo og Jan, har vokst opp, i Afrika.

(For å si det sånn).

Men jeg tørr ikke, å si noe sikkert heller.

(Siden at det ikke ble sagt noe, om dette, i det nevnte intervjuet).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Her er mer om dette:

haldis og guttene dro med oddbjørn humblen

http://johncons-mirror.blogspot.no/2010/05/jeg-sendte-en-ny-e-post-til-bjrn_4742.html

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter