Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 4. februar 2017

Mer fra Facebook

morten fjeldheim facebook

PS.

Her er mer om dette:

Hei,

er dette min svoger, lurer jeg.

Jeg mener å huske, at min søster Pia Ribsskog og/eller stesøster Christell Humblen, pleide å prate om deg, (og at dere var så rike), på 80-tallet.

Det var vel Pia som sa at Christell kjente deg, og du/dere var så rike.

Din far var vel eier av Go' Mat, hvor min far pleide å handle.

Min far drev Norske Vannsenger/HAJ vannsenger/Madrasshuset, i Tordenskioldsgate 36.

Jeg bodde på Berger, men var utvekslingelev, i Drammen, (på Gjerde), skoleåret 1988/89.

Det samme skoleåret fikk jeg ekstra/deltid-jobb, på CC Storkjøp.

Og der måtte jeg jobbe heltid, sommeren 1989, (etter noe 'klabb og babb', med ei lederdame, fra Bergeråsen, som satt opp ferielistene).

Og en gang etter jobben, (mens Pia var på ferie i Amsterdam og Spania med Cecilie Hyde), så skjedde det, en episode, i Gågata.

Gågata var jo min skolevei, og Pia var byvanker, så jeg hadde blitt kjent med mange ungdommer, i Drammen.

Og det var muligens grunnen til, at jeg så litt, på dette 'skuespillet' da.

Og det var ei slags 'downs/tilbakestående'-dame, som egla seg inn på, en kjekkas, i Gågata, (ved Lyche cirka vel).

Og hu skrøyt på seg, at hu hadde hatt seg, med deg, (og at hu derfor, også ville ha, han kjekkasen), husker jeg.

(Noe sånt).

Bare prøver å få litt mer oversikt, over mine svogere/eks-svogere.

På forhånd takk for eventuelt svar!

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Jeg ser at du bor, i Nevlunghavn nå.

Min mormor Ingeborg Ribsskog, bodde der, fram til hu døde, i 2009.

Får ikke min del av arven etter henne, (av Larvik tingrett), enda min mor døde, i 1999.

Husker også, at din far, (Go' Mat-Gunnar), hadde brødoppskjærings-maskin, på Strømsø supermarked/Go' Mat, cirka 20 år, før 'alle andre'.

Ikke dårlig.

Men dere hadde den maskinen utafor kassapunktet, og ikke inne i butikken, sånn som jeg husker det.

På forhånd takk for eventuelt svar!

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter