Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 21. januar 2017

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Budgetkartong - Billig, Billigare, Billigast!
Erik Ribsskog 21. januar 2017 kl. 04:33
Til: Kundtjänst God Balans
Kopi: juridisk
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


2016-11-11 9:46 GMT+01:00 Kundtjänst God Balans :
Erik,

Vi har redan bett om en förklaring av ditt brev så vi får be dig besvara detta innan du sänder oss kopior av ytterligare hotelser, se nedan mail som besvarades den 6/10 kl 16.25.



Monicha Norén

God Balans

Rydgatan 1

331 50 Värnamo

www.godbalans.se





Hej,

Jag är lite oklar över ditt ärende men det verkar som om du fått ett mail utskick från oss? Det beror på att denna mail finns inlagd i vårt system och är aktivt beroende på att en person begärt att få nyhetsbrev från oss. Denna person har ett liknande namn som ditt. Denna mail adress har lämnats.



Vad är det du önskar göra? Vill du vi tar bort denna adressen från vårt register? Det är i så fall väldigt enkelt för oss att göra detta, bara meddela oss.





Monicha Norén

God Balans

Rydgatan 1

331 50 Värnamo

www.godbalans.se





Bästa Hälsningar

Receptionen



God Balans International AB

Description: original GB

Rydgatan 1

331 50 Värnamo

Tel 0370-13280



From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sent: den 10 november 2016 14:45
To: juridisk
Cc: oscar@godbalans.se
Subject: Klage/Fwd: Budgetkartong - Billig, Billigare, Billigast!



Hei,



dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).



(Jeg har ikke kontaktet disse).



Vennligst rydd opp!



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).





---------- Forwarded message ----------
From: God Balans International AB
Date: 2016-09-21 11:58 GMT+02:00
Subject: Budgetkartong - Billig, Billigare, Billigast!
To: eribsskog@gmail.com


Hej Erika

Vi flyttar! Och nu behöver vi hjälp med att minska lagret. Därför ger vi 200 kr rabatt på vår redan billigaste "budgetkartong"!

Budgetkartongen innehåller 147 st måltider av samma smak, du bestämmer själv vilken och du betalar nu endast 2100 kr för hela kartongen. Bara 14.28 kr per måltid.

Dessutom får du hem paketet till din ort alldeles fraktfritt.

Gäller september månad ut.

Välkommen in med din beställning.

Från den 1 oktober finns vi i Migränklinikens lokaler på Rydgatan 1 i Värnamo.
Tel nummer är förstås detsamma.

Bästa hälsningar

Moa
God Balans
www.godbalans.se
Tel 0370-132 80

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter