Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 17. januar 2017

Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Gift Subscriptions delivered before Christmas
Erik Ribsskog Tue, Jan 17, 2017 at 11:45 AM
To: juridisk
Cc: subenquiries@newsstand.co.uk
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: Newsstand Magazines
Date: Mon, Dec 19, 2016 at 2:29 PM
Subject: Gift Subscriptions delivered before Christmas
To: eribsskog@gmail.com






  NEWSSTAND - The UKs Largest Online Magazine Store subenquiries@newsstand.co.uk
+44 (0)1227 277248
 
  Dear Erika,
 
Alas, the last email of the year from us, although we'd understand completely if you considered this in itself an excuse for festivities to begin.



This particular communication is dedicated to those amongst you who leave everything late, but yet always get it done; the magazine mavericks.



Last orders for delivery before Christmas, at least in the UK, is this Wednesday at 3pm. There's no 8 week delay on subscriptions with us and you've every topic covered in our world beating range of around 4,000 magazines.



 



Add a gift card into the mix, which you can email over to you or the recipient - or send in the post immediately. You can even just give a magazine credits voucher so that folk can pick and choose what they want to read over the year.



All in all, everythings covered at Newsstand and you've no need to panic - even if you are reading this on Christmas Eve (or sending abroad), it's still not too late to give the impression of a calm and assured present buying situation.



A subscription is almost unique in that you'll be sending gentle reminders of your generosity and thanks for as long as you choose, and long after the carpet is clear of those mince pie crumbs. We've selected a few ideas here to get you started.





 



Finally, don't think all this print lark is old hat - over the next few years we suggest that print magazines will step up to the plate and become a luxurious diversion from he onslaught of our digital lives... for the young and old they make perfect sense.



Whatever you click on, we wish you seasons greetings and a wonderful 2017 and as ever, if you have any questions then please call us on +44 (0)1227 277248 to discuss in more detail.



All the best!







Those Newsstand People
Setting magazines free since 1995
+44 (0)1227 277248


 
  Order before 3pm for Next Day Delivery
 
  To manage your email notifications please click here
 
  Twitter Facebook Pinterest

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter