Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 21. januar 2017

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: For deg som elsker tv-serier
Erik Ribsskog 21. januar 2017 kl. 03:55
Til: kontakt Norway
Kopi: juridisk
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


11. november 2016 kl. 11:04 skrev kontakt Norway :
Hei Erik,



Takk for din henvendelse!



Dette har aldri skjedd oss tidligere, og vi ser veldig alvorlig på dette.



Vi fjerner deg umiddelbart fra vårt mailingsystem.



Vi beklager på det sterkeste!





Med vennlig hilsen,

Beate Våje

signature (2)

MARS_EPOST_600x222webb







From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sent: 10. november 2016 19:16
To: juridisk
Cc: kontakt Norway
Subject: Klage/Fwd: For deg som elsker tv-serier



Hei,



dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).



(Jeg har ikke kontaktet disse).



Vennligst rydd opp!



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).





---------- Forwarded message ----------
From: FOX
Date: 2016-08-09 19:14 GMT+02:00
Subject: For deg som elsker tv-serier
To: eribsskog+litenpikk@gmail.com


De største seriene - først på FOX!

Image removed by sender.

WEBVERSJON, klikk her.

Image removed by sender.

Image removed by sender.

FOX | Tips en venn | Kontakt oss | Avregistrere

Image removed by sender.

Image removed by sender.

Image removed by sender.

Image removed by sender.

Image removed by sender.

Image removed by sender.

Image removed by sender.

VI ELSKER TV-SERIER!

FOX er kanalen som tar deg som seer på alvor. Vi vil gi deg nytt, spennende, morsomt, annerledes og engasjerende tv-innhold. Vi ønsker å ligge så tett opp til første visning i USA som mulig, slik at du får se de beste seriene rykende ferske. Vi vil gi deg seriene med de beste historiene – som underholder uten å være fordummende.

Vårt nyhetsbrev vil sørge for at du ikke går glipp av de store premierene på FOX, og du kan alltids besøke oss på web , sende oss en melding på Facebook eller sjekke ut bloggen vår for nyheter om de største seriene våre.

Takk for at du er en av oss!

Image removed by sender.

Følg oss på Facebook!

Image removed by sender.

Image removed by sender.

Image removed by sender.

Image removed by sender.

Image removed by sender.

Image removed by sender.

Image removed by sender.

Image removed by sender.

Image removed by sender.

Image removed by sender.

Image removed by sender.

Image removed by sender.

Share on Facebook ##Facebook## or share on Twitter ##Twitter##

All rights reserved.

Image removed by sender.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter