Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 11. januar 2017

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Dagens nyheter fra Hegnar.no, 09/01/2017 - Kl. 08:10
Erik Ribsskog Wed, Jan 11, 2017 at 6:19 AM
To: juridisk
Hei,

dette er trakassering som følge av identietstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: Hegnar.no
Date: 2017-01-09 8:10 GMT+01:00
Subject: Dagens nyheter fra Hegnar.no, 09/01/2017 - Kl. 08:10
To: eribsskog@gmail.com



God morgen! 09/01/2017








Dette vil påvirke Oslo Børs
Her er faktorene som spiller inn før åpning på Oslo Børs mandag.





McDonald's selger seg ned i Kina
McDonald's selger sin kontrollerende eierandel i den kinesiske delen av selskapet.





Slik går det med oljeprisen
Oljeprisene faller tilbake mandag morgen.





Utsetter levering av rigg - igjen
North Atlantic Drilling har nok en gang inngått en avtale om leveringsutsettelse av nybygg.





Ny avtale for Polarcus
Polarcus har signert en fersk intensjonsavtale.





Flere rigger i drift
Baker Hughes' riggtelling for Nord-Amerika viser langt flere enheter i drift.





Nytt oljefunn for DNO
DNO melder mandag om et oljefunn på Peshkabir-feltet i Tawke-lisensen.





Børsene klatrer i Asia
De asiatiske børsene beveger seg oppover mandag morgen.





– Clinton stiller ikke i nye valg
Hillary Clinton vil ikke stille til nye valg, ifølge en bekjent av fjorårets demokratiske presidentkandidat i USA.





Trump skaper både håp og frykt i Golfstatene
Golfstatene håper på et bedre forhold til USA når Donald Trump overtar makten, men de ønsker neppe at han skroter atomavtalen med erkefienden Iran.





Fiat Chrysler vil investere en milliard dollar i USA
Fiat Chrysler sier konsernet vil skape 2.000 nye arbeidsplasser i USA. Påtroppende president Donald Trump har flere ganger kritisert bilprodusenter som har valgt å investere i Mexico.





Nordmenn bruker minst på bolig i Skandinavia
Nordmenn bruker mindre av inntekten vår på bolig enn våre naboland. I snitt går 17,6 prosent av husholdningenes inntekt til boligutgifter.





Byrådslederen blant klagerne på søppelkaoset i Oslo
Til sammen har over 30.000 beboere klaget på søppelkaoset i Oslo. Blant dem som har klagd er byrådsleder Raymond Johansen (Ap) og bystyremedlem Carl I. Hagen (Frp).





Salgssuksessen iPhone feirer ti år
For ti år siden ble Apples første iPhone lansert. Smarttelefonen får æren for deler av den teknologiske utviklingen som fulgte.





Dette skjer i dag - mandag
Her er finanskalenderen for mandag 9. januar.





Dette er Obamas råd til Trump
President Barack Obama prøver å gi råd og har påpekt overfor sin etterfølger Donald Trump at man ikke kan styre Det hvite hus som en familiebedrift.





Lave temperaturer tar liv i Europa
Ekstrem kulde har ført til flere dødsfall og skapt kaos over store deler av Europa. Været representerer også en ny fare for migranter og flyktninger.





Sjefene fikk ut millioner før selskapet gikk konkurs
Borevisor Per Ødegaard feller en knusende dom over den tidligere ledelsen i Dolphin Group, det børsnoterte selskapet som gikk konkurs for et drøyt år siden.





Kanskje fire rentehevinger i 2017?
Den amerikanske sentralbanken bør heve renten stødig og ikke være redd for en sterk dollar, mener to økonomieksperter.





Prince hadde store verdier
Prince hadde ikke bare musikken da han gikk bort.







Gå til forsiden | Annonsering
Hegnar.no, postboks 724 Skøyen, 0214 Oslo.
Telefon: +47 23 29 63 00. Fax: +47 23 29 64 87
Ansvarlig redaktør: Stein Ove Haugen

For å melde deg av slike e-postutsendelser, klikk her

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter