Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 24. januar 2017

Jeg sendte en e-post til UD

Erik Ribsskog

Klage/Fwd: A request from Aldi UK

Erik Ribsskog 24. januar 2017 kl. 11:22

Til: post
Kopi: PFU Pressens faglige utvalg , Akademikerforbundet , Politikk Høyre , "sande.vgs" , "post@sivilombudsmannen.no" , juridisk

Hei,

det er noen tyskere, som er på krigsstien, kan det virke som.

Hvis dette hadde vært, noe viktig, så kunne de vel bare, ha laget en link, på nettstedet sitt, (for eksempel).

Så dette er bare, for å plage/trakassere folk, (kan det virke som).

Så dette må jeg klage på.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Connor, Anthony (MAN-MEW) <Anthony.Connor@mccann.com>
Date: 2017-01-24 10:31 GMT+01:00
Subject: A request from Aldi UK
To: "eribsskog@gmail.com" <eribsskog@gmail.com>


Hi there,
I hope you are well.
I’ve recently come across your webpage -http://johncons-mirror.blogspot.com/2013/03/jeg-sendte-enda-en-e-post-til-aldi.html  - and noticed that you have a link pointing to Aldi UK. Thank you!
The link however goes to a dead page and I was hoping your webmaster could amend it from -https://www.aldi.co.uk/uk/html/service/contact_us.htm - to -https://www.aldi.co.uk/customer-services - and this will ensure your users get the information they needed.
Thank you for your help!
Best wishes
Anthony
On behalf of Aldi UK
This message contains information which may be confidential and privileged. Unless you are the intended recipient (or authorized to receive this message for the intended recipient), you may not use, copy, disseminate or disclose to anyone the message or any information contained in the message.  If you have received the message in error, please advise the sender by reply e-mail, and delete the message.  Thank you very much.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter