Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 11. januar 2017

Jeg sendte en e-post til Høyskolen Kristiania

Erik Ribsskog

Westerdals/Fwd: Klage/Fwd: Karakterutskrift/Fwd: Grad stjålet

Erik Ribsskog Wed, Jan 11, 2017 at 3:03 AM

To: studier@kristiania.no
Cc: postmottak@uhr.no, Westerdals Oslo ACT , ohs@selvaag.no, postmottak

Hei,

jeg leste om, på VG.no, at dere har blitt kasta ut, på 'fylletur', i Sverige:


Da kom jeg på, at jeg også har lest, at dere skal kjøpe opp Westerdals:

https://www.westerdals.no/vare-eiere/

Og i den forbindelse, så lurte jeg på, om det er noe sjanse for, at dere kan ordne opp, i noen problemer, som jeg har hatt, med Westerdals.

For jeg har nå egentlig nok studie-poeng, (fra NHI og HiO IU), for å få, en Bachelor-grad.

Men NITH og Westerdals har ikke ordnet med dette.

(Det er også feil på karakterutskrift, se i videresendt e-post, fra 2015).

Og det er også sånn, at jeg gjerne skulle hatt tak i, en kopi, (som jeg regner med at Westerdals har), av min sisteårs-oppgave, fra 1991/92.

For den oppgaven, er om en kryssord-skapende algoritme, som demonstreres.

Og den lurer jeg på, om fortsatt har livets rett, (for å si det sånn).

Da hadde nok app-ene blitt bra, hvis de kunne ha laget kryssord, (vil jeg si).

Så jeg lurte på, om dere har mulighet, til å ordne med dette, (i forbindelse med Deres overtagelse, av Westerdals).

(For City Self-Storage vil ikke gi meg mine ting tilbake, etter ti år i England.

Så jeg får ikke tilgang til mitt kryssord-program og andre program).

På forhånd takk for eventuell hjelp!

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2015-09-29 21:09 GMT+02:00
Subject: Klage/Fwd: Karakterutskrift/Fwd: Grad stjålet
To: Westerdals Oslo ACT <post@westerdals.no>
Cc: postmottak@bfk.nopostmottak@uhr.no


Hei,

i dag, så fikk jeg to vitnemål, i posten.

Det var Deres karakterutskrift fra NHI og vitnemål fra Gjerdes
videregående, (sendt av Buskerud fylkeskommune).

Men problemet var, at på deres vitnemål, så er det noe feil.

Valgfaget 'Kvalitetssikring' er oversatt, (på engelsk), til: 'Unix
Application Programing'.

Dette er jo sånn at man må lure, på hva som foregår, på høyskolen.

Kan dere ordne i dette?

Undrer også om dere kan finne min prosjektoppgave
('Kryssordkompilator'), for jeg lurer på om dette programmet, kan ha
kommersielle muligheter fremdeles, og blir nektet tilgang til min
lagerbod hos City Self-Storage, hvor min kopi ligger.

På forhånd takk for at dette ordner opp i dette!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2015-08-24 23:33 GMT+02:00
Subject: Karakterutskrift/Fwd: Grad stjålet
To: Westerdals Oslo ACT <post@westerdals.no>
Cc: post@hioa.no


Hei,

jeg viser til den videresendte e-posten, hvor jeg forklarer om, at
mine viktige papirer osv., har blitt stjålet.

Jeg har kopier, på mitt nettsted.

Men jeg vil gjerne ha originaler.

Kunne jeg fått en ny karakterutskrift, for mine studier, ved NHI, (lurte jeg).

(Jeg gikk informasjonsbehandling, (et to-årig studie, som ble kalt
NHI-kandidat).

Jeg gikk førsteåret 1989/90, (da NHI lå på Frysja).

Og jeg gikk andreåret 1991/92, (da NHI lå på Helsfyr)).

Som jeg skrev til HIOA, så har jeg 33 vekttall, (eller 99 studiepoeng), fra NHI.

Men jeg har også 90 vekttall, (i informasjonsteknologi), fra HiO IU.

Tilsammen, så bli dette 189 vekttall.

Men studiene overlapper.

Så jeg lurte på, om jeg kan få en Bachelor-grad i
informasjonsbehandling, fra Westerdahls.

(Og en bachelor-grad i IT, fra HIOA).

På forhånd takk for eventuell hjelp!

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2015-08-24 22:20 GMT+02:00
Subject: Grad stjålet
To: post@hioa.no


Hei,

i våres, så ble alle mine ting, stjålet fra min adresse, i Slependveien.

Dette skal visstnok ha vært ting, som min far hentet, (ifølge
husverten, Axbo A/S).

Men jeg har ikke gitt min far, noe fullmakt, til å hente mine ting.

Og jeg vil heller ikke ha noe kontakt, med min far, etter noe
telefonterror, som han drev med, mot meg, da jeg bodde i England,
blant annet.

Så jeg må derfor anse disse tingene, som tapt.

Jeg har kopier av en del dokumenter, på nettsted.

Men jeg burde vel hatt en original, av graden min, tenker jeg.

Så om dere kunne sendt meg en ny grad?

På forhånd takk for eventuell hjelp!

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Min nye adresse, er: Drammensveien 507, 1363 Høvik.

PS 2.

Jeg har 90 studiepoeng, fra HiO IU.

Og 33 vekttall, fra NHI, (NHI-kandidat-studie).

Det blir 189 studiepoeng, tilsammen.

Og grensen for bachelor-grad, er 180 studiepoeng.

(Jeg har sendt dere papirer fra NHI tidligere).

Så om dere kan sende en Bachelor-grad, lurte jeg.

(Siden at jeg har nok studiepoeng).

På forhånd takk for eventuell hjelp!

nhi karakterutskrift.jpg
523K

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter