Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 25. desember 2016

Jeg oppdaterte mer, om bøkene mine, på LinkedIn

mer om bøker 6

https://www.linkedin.com/in/erik-ribsskog-45586a6

PS.

Pocketboka mi, (de første kapitlene, av Min Bok), på Lulu, har visst ikke solgt, noen ting:

pocketboka på lulu ikke solgt noen ting

PS 2.

Og hvis jeg skal utgi fler bøker, på Lulu.

Så er det sånn, at jeg da, får et regelverk, fra Nav, å forholde meg til.

(Som jeg må sette meg inn i).

Og det ble så mye krøll, med den engelske arbeidsformidlingen, da jeg bodde i England, og drev nettbutikk og utga bøker der.

Så jeg tror kanskje, at det er smartest, å vente enda noen måneder/år, med å utgi, fler bøker.

For jeg måtte gå, i flere uker/måneder, i England, og leite, etter mynter, i telefonkiosker, osv.

Siden at mine arbeidsledighetstrygd-penger, ble tullet med, da.

Så det virker ikke så fristende, å begynne, med noe lignende, i Norge, (må jeg si).

Ikke før jeg får penger selv, ihvertfall.

(Jeg venter på penger, fra eiendomssalg, (Bergstø).

Og pensjonsbeholdning).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Og det er jo sånn, at jeg har utgitt, alle mine bøker, på denne bloggen.

(Jeg har publisert et og et kapittel.

Som en slags føljetong, (eller hva man skal kalle det)).

Og det kommer jeg nok til å fortsette med.

Og så kan jeg da, (når jeg får penger selv), finne disse bøkene igjen, på bloggen.

Og så også utgi de, i papir-form.

Og når det gjelder fler kapitler, av Min Bok 10.

Så tenker jeg, at de nok kommer, et stykke ut, i 2017.

For nå er jeg så godt i gang, med den nye 'Om'-siden, på johncons-web.

Og jeg har planlagt, å legge til linker, til flere nye nettsider, fra den 'Om'-siden.

Blant annet sider som:

- Bilder.

- Kurs.

- Prestasjoner, (som at jeg vant Rimi Gullårer, (som butikksjef, på Rimi Langhus), i 2001).

- Arvet Magna og Holger Adeler.

- Direkte etter Odin.

- Industrihistorieforskning, (slektsbedrift/Strømm Trevare).

- Bøker, (som jeg har utgitt).

- Muligens en biografi-side, (med informasjon om at jeg er fra Bergeråsen og har jobbet som butikksjef, osv.).

- Osv., osv.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Og jeg må også rydde, i e-poster og brev igjen, (som for det meste, er nettmobbing), over nyttår.

(For å si det sånn).

Og jeg må også, skrive en begjæring om oppløsning av sameie, (Bergstø), til tingretten i Drammen, før det igjen.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter