Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 17. desember 2016

Hu her vil visst ha det til, at jeg sender henne mailer. Det har jeg ikke gjort. Det er kanskje stygt å si det, men jeg er ikke interessert, i gamle bestemødre, (for å si det sånn). Så jeg har aldri kontaktet, denne personen, (hverken på den ene eller andre måten). Hu er bokstavelig talt forvirret, (må jeg si, at det virker som)

nettmobbing lagertha

http://lagertha.blogg.no/1481737036_mailer_fra_ribsskog.html

PS.

Jeg har et tracking cookie-program, (som heter StatCounter), på bloggen, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk, til johncons-blogg:

statcounter 17 desember

PS 2.

Det er også sånn, at jeg ikke engang vet noe særlig, om denne personen.

'Lagertha', hva er det for slags nick, (for eksempel).

Jeg forstår ikke nicket.

Ei 'gammal bestemor', med et uforståelig nick?

Jeg kjøper ikke denne personen helt, (må jeg innrømme).

Er dette noe bondefangeri eller denslags, (kan man kanskje lure på).

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 3.

Lagertha er visst en valkyrie, (eller noe sånt):

valkyrie hm

https://en.wikipedia.org/wiki/Lagertha

PS 4.

Lagertha er visst et kjent nett-troll:

lagertha kjent nettroll

http://nettrollene.no/pluss.html

PS 5.

Lagertha har sendt trafikk, til bloggen min, ved kanskje hundre forskjellige anledninger.

Hun har ingen 'policy', for kommentarer, (kan det virke som).

Hu tar alle nick, for god fisk.

Og vikler seg da muligens inn i 'kveming', i sin bloggs kommentar-felt.

(Uten at jeg har studert dette så nøye).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 6.

Lagertha fikk visst også sparken, (fra Nav), fordi at hu hadde skrevet om en sak, på Facebook.

(Noe sånt).

Jeg selv jobbet som butikksjef, (og assisterende butikksjef/låseansvarlig), i Rimi, mens jeg var aktiv, på irc og VGD.

Men jeg fikk ikke sparken.

(Jeg sluttet frivillig, i 2004).

Men det kan ha vært fordi, at jeg brukte mitt _nick_, (og ikke mitt _navn_), når jeg skrev, på nettet, (blant annet om islam, på VGD).

Jeg offentliggjorde vel ikke, mitt navn, på nettet, før i 2007, (tre år etter, at jeg slutta, i Rimi), tror jeg at det var.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter