Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 18. februar 2016

Andedam

Nå sendte jeg en klage, på en Nettavisen/Gunnar Stavrum-blogg, til PFU:

http://johncons-mirror.blogspot.no/2016/02/jeg-sendte-en-e-post-til-pfu.html

http://johncons-mirror.blogspot.no/2016/02/jeg-sendte-enda-en-e-post-til-pfu.html

Men så tenkte jeg, hvem er egentlig denne Gunnar Stavrum, som er ansvarlig, for å publisere, denne dritten, om meg.

Og så søkte jeg, om han, på nettet.

Og det er visst sånn, at kona hans, er sjef, i Norsk Presseforbund, (som driver PFU).

Så det blir jo, som folk sier, at Norge, er en andedam.

(Noe sånt).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Her er mer om dette:

kona til stavrum sjef

https://no.wikipedia.org/wiki/Kjersti_L%C3%B8ken_Stavrum

PS 2.

Stavrum driter meg ut, (i den nevnte bloggen), fordi at han ikke synes, at jeg har fine nok møbler.

(Noe sånt).

Men da må vi nekte flyktninger, som ikke har et lastebil-lass med møbler, å komme inn, i landet, da.

For da er de verdiløse som mennesker, hvis de ikke har minst 40 møbler, (og noen millioner på bank-kontoen).

Så sånn er nok det, (i Stavrum sin verden, ihvertfall).

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Dette må være møbelindustrien, (muligens Ikea), som Stavrum lar angriper meg, (på sine blogger).

Siden at disse bloggerne, tydeligvis ønsker, at nordmenn skal bruke, alle pengene sine, på møbler osv., da.

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter