Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 18. september 2015

Min Bok 7 - Kapittel 16: København

Det jeg husker, fra hotellet, på Gardermoen.

Var at jeg så, en Everton-kamp, på TV, (på hotell-rommet), like etter, at jeg dukket opp der, (hvis jeg husker riktig).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Ellers, så husker jeg det.

At det stod en bil, utafor hotell-vinduet.

Og den bilen, stod på tomgang, (ganske lenge vel, om kvelden/natta), mener jeg å huske.

(Så jeg lurte litt på, hvem som satt, i den bilen, husker jeg).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Dagen etter, så fikk jeg litt sjokk, (husker jeg).

For det stod en lang, lang rekke, med 'politi-van-er', mellom hotellet og flyplassen, (husker jeg).

Og jeg fikk litt sjokk, (husker jeg), for jeg hadde jo overhørt, at jeg var forfulgt, av 'mafian', (på Rimi Bjørndal), i 2003.

Så jeg lurte litt på, hvordan 'ståa' var, i Norge da, (for å si det sånn).

(Og jeg hadde egentlig ikke planlagt, å dra tilbake igjen, til Norge, så raskt, husker jeg).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Etter at jeg hadde gått forbi, kanskje 10-20 'politi-varebiler'.

(På vei mot flyplassen).

Så stod det en vanlig politibil der og, med to damer i, (mener jeg å huske).

Og da lurte jeg vel enda mer på, hva som foregikk, (tror jeg).

(Noe sånt).

Så jeg da gikk jeg tilbake igjen, til hotellet, (mener jeg å huske).

(For dette, med alle de politibilene, (på rad og rekke), var så rart, da).

Og så tok jeg en drosje derfra.

Og jeg hadde vel egentlig tenkt, å ta den drosjen, ned til Oslo sentrum.

(Og be drosjen vente, mens jeg hentet kofferten, (som var et døgn forsinket), på flyplassen).

Men noe fikk meg, til å forrandre mening.

Så jeg bare betalte drosjesjåføren, noen penger, (for den rimelig korte kjøreturen, mellom hotellet og flyplassen).

Og så kjøpte jeg en billett, til København, (med SAS, var det vel), etter at jeg hadde hentet kofferten min, (husker jeg).

(Men da sjekket jeg først, med flyselskapet Sterling, (mener jeg å huske).

Om de hadde noen billetter, til København.

Men jeg lurer på om det var sånn, at de ikke hadde noen avganger, den dagen, (eller noe i den duren).

Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Og i København, så tok jeg en drosje, fra flyplassen og ned til hoved-jernbanestasjonen, (husker jeg).

Og da jeg kom dit, så bare fulgte jeg etter, noen turister, husker jeg.

Og booket så et hotellrom, på et hotell, som vel het Scandic Webers, (i Vesterbrogade), mener jeg å huske, (etter å ha vært i København, noen måneder, tidligere i det samme året, som jeg skriver dette, nemlig i 2015).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Det var fortsatt, mye mer som hendte, i tida, etter at jeg flytta, fra the Forge.

Og dette tenkte jeg, at jeg skulle prøve, å få skrevet mer om, i de neste kapitlene, av Min Bok 7.

Så vi får se om jeg klarer å få til dette.

Vi får se.

PS.

Jeg tror at det må ha vært den her kampen, som jeg så på, (på hotellet, ved Gardermoen flyplass), etter at jeg kom tilbake, til Europa, (fra USA), i februar, i 2005:

everton kamp gardermoen

https://en.wikipedia.org/wiki/2004%E2%80%9305_Everton_F.C._season#FA_Cup

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter