Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 4. november 2014

Her ser vi hvordan Frode Kølner så ut, på den tida, (skoleåret 1977/78), som mora mi flytta, til Jegersborggate, i Larvik, og Jarle Kristiansen, introduserte Frode og meg, for hverandre, ved 'lekeplassen', (en plen utafor en blokk), i/ved Rønningen

WP_20141103_087 paint

PS.

Dette er Frode sin kamerat/bestekamerat Morten, (med rødt hår), som bodde ikke så langt unna Frode, og som ikke likte at Frode hang sammen med meg, (fikk jeg inntrykk av), selv om mora til Morten, ga meg rabarbra, (fra hagen deres), med sukker, (i en kopp), en gang, som jeg hang ved gata/huset deres, (i Larvik sentrum), husker jeg:

WP_20141103_087 mortens

PS 2.

Dette er Ole Morten Halvorsen, som gikk på Torstrand skole, selv om han bodde, i Byskogen, (og vel egentlig hørte til Nanset skole, (eller noe i den duren), mistenkte jeg).

Ole Morten ble utover på 80-tallet, en slags lokal 'videofilm-konge', (i Larvik).

(Som min tremenning Øystein 'ØA' Andersen, var det, i Lørenskog).

Og jeg holdt kontakten, med Frode Kølner, i mer enn ti år, etter at jeg flytta, fra Larvik, (og til faren min på Berger), i 1979.

Og mot slutten av 80-tallet, så ga Frode Kølner meg Ole Morten Halvorsen sin adresse.

Som en slags 'videofilm-kontakt'.

(Siden at jeg hadde noen nye videofilmer, som jeg hadde fått tatt opp, av Øystein 'ØA' Andersen.

Noe sånt).

Og jeg hadde jo også Øystein Andersen, som videofilm-kontakt, i Lørenskog.

Så jeg kunne kanskje bare fått begge, til å sende meg alle filmene deres.

Før jeg så sendte de videre, til Larvik/Lørenskog.

Men jeg tenkte, at det å være 'video-baron', på Berger.

Det var kanskje ikke noe fremtid.

Så jeg ga bare videre Ole Morten Halvorsen's navn og adresse, (og telefonnummer antagelig).

Til Øystein Andersen.

Så fikk de ordne opp med videofilm-bytting, seg i mellom, (tenkte jeg).

Så min tremenning Øystein Andersen, (som var adoptert, fra Korea, av min fars kusine, (og hennes ektemann)).

Han fikk en videofilm-kontakt, av meg, da.

Så jeg ble ikke hefta noe, med videofilm-kopiering, osv.

(På slutten av 80-tallet/begynnelsen av 90-tallet).

Men jeg fikk da heller ikke så mange nye filmer.

(Selv om Øystein Andersen pleide å låne meg en del filmer og musikk, osv.

I de etterfølgende årene.

(Etter at han fikk Ole Morten sin kontakt-informasjon, av meg)).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Her er mer om dette:

WP_20141103_087 ole morten

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter