Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 8. juli 2011

Jeg sendte en ny Facebook-melding til Anders Berle, fra Rimi Langhus







  • Erik Ribsskog

    12. januar 2008

    Erik Ribsskog


    • Hallå Berle, hvordan går det da?

      Jeg jobber som selvstendig næringsdrivende nå, så jobber jeg overtid, så har jeg pause, så tenkte jeg at jeg kunne prøve å konakte noen gamle kollegaer fra Rimi osv.

      Dro du på skole eller noe sånn du eller?


      Hvordan går det med fotballen forresten?

      Har du fortsatt tenkt å begynne å spille på Brann, eller er det andre favorittlag for tida?

      Jeg bor i Liverpool nå, og Everton skal jo spille mot Brann nå i neste måned, kom jeg på.


      Og her er det nok av ting som foregår, det står mer på siden min forresten.

      Og skal det bli Ica nå, der hvor Rimi var før, eller skal det bare bli ny Rimi, jeg burde jo klare å lese sjæl, jeg er litt trøtt, men jeg tenkte jeg prøve å skrive noen meldinger osv.


      Håper det var greit!

      Mvh.

      Erik Ribsskog


  • Anders Berle

    12. januar 2008

    Anders Berle


    • Heisann!!

      Her går det bra.. Jeg begynte i 2004 å studere på lærerhøgskolen i Telemark (Notodden) for å finne på noe nytt.. Studerte der i 2 år, før jeg ifjor tok et fag på Blindern, og i år har jeg siste året igjen av lærerutdanningen min.. Jeg studerer ved Hønefoss (Høgskolen i Buskerud), så blir litt pendling da jeg bor i Oslo!!


      Men men.. blir ihvertfall ferdig..

      Fotballen holder jeg litt gående i Kolbotn i 3.divisjon.. Synes fortsatt fotball er konge, og gleder meg til Brann knuser Everton om ikke lenge ;)


      Ellers ble Rimi Langhus lagt ned oktober 2007, dermed gikk ferden min videre til Rimi Sinsen, som forøvrig var veldig lik Langhus.. Dvs liten jallabutikk.. Sølvi og Tove begynte der også.. Men nå i starten av året har jeg isteden startet i ICA nær ved Pilestredet.. Det er en nyoppstarta butikk, med Kjetil Furuseth som butikksjef!! Synes det er mer avslappende å han som sjef, jobber kun 2-3 kvelder i uka!!


      Men hva i all verden skjer med deg? Har lest noen av bloggene dine!!

      Mvh Anders Berle


  • Erik Ribsskog

    12. januar 2008

    Erik Ribsskog


    • Ja det er mye rart som skjer.

      Jeg prøver å få noe råd og informasjon fra myndighetene i Norge osv., så vi får se hvordan det går.

      Kjetil Furuseth som butikksjef ja, ikke dårlig.

      Er det nærme Blitz der da eller?


      Dem trenger vel flere store matbutikker i Oslo Sentrum, kan jeg tenke meg, så der er det vel antagelig nok av kunder hvis jeg skulle gjette.

      Vi får se hvordan det går med Brann - Everton osv. da.

      Everton har fått Fernandes tilbake nå, så jeg tror Brann skal stå på ganske bra i de to kampene for å ha noen mulighet.


      Men vi får se.

      Får ha fortsatt god helg da, og fortsatt lykke til på høyskolen i Buskerud og Ica osv da.

      Erik


  • Anders Berle

    12. januar 2008

    Anders Berle


    • Hehe.. Everton vinner nok den kampen rimelig enkelt... Brann mangler jo kamptrening, og holder nok ikke lenge i de to kampene..

      Men forklar hva kort hva som har skjedd.. Fikk ikke samlet alle trådene i bloggen din!


      Anders


  • Erik Ribsskog

    12. januar 2008

    Erik Ribsskog


    • Jo, det er veldig mye som har skjedd.

      Det starta på Rimi Bjørndal i desember 2003, hvor jeg fikk noe problemer der, og hørte at jeg var etterfuglt av noe mafia osv.

      Det må vel ha vært noe albansk mafia regner jeg med.


      Så dro jeg til England og Sunderland og studerte, men det var noe problemer med studielånet osv., så det gikk ikke så bra med studiene.

      Så havna jeg etterhvert hos onkelen min og dem i Kvelde utafor Larvik, og hjalp dem med gården osv.


      Og når onkelen min og dem dro på ferie, så kom det noen folk med bikkjer og våpen osv., og skulle ha tak i meg.

      Så da dro jeg til Liverpool.

      Og her har jeg jobba på Arvato Microsoft Scandinavian Product Activation osv., og der var jammen også noe problemer meg noe organiserte nettverk osv., og problemer med ulovlige ledelsesmetoder, og Merseyside politiet mener vist at det var noe Trafficing av skandinaviske damer til Liverpool og Spania involvert der og, ettersom hva jeg skjønte fra møter med dem.


      Men jeg prøver å få noe fremgang med en sånn arbeidsrettsak mot Arvato da, men det systemet i England er ganske tregt, så vi får se hva som skjer.

      Det er også mye annet som har skjedd, jeg klarer ikke å få noe særlig informasjon av politiet i Norge eller Storbritannia, men jeg får se om jeg klarer å finne ut mer om hva som foregår osv.


      Så det er vel hovedpoengene, så er det mye annet som har skjedd og.

      Så sånn er det.

      Jeg skulle nok ha blitt på Rimi Langhus, men nå har dem jo rivd den og så.

      Bare fleiper.



  • Anders Berle

    12. januar 2008

    Anders Berle


    • Hehe.. Hang in there man..

      Hørtes ut som en jævlig situasjon! Vi på Langhus var ihvertfall jævlig fornøyd med innsatsen din der.. Så du skulle kanskje blitt ;)


      Men hold meg gjerne oppdatert åssen saken går.. Du får bare være positiv.. !!!


  • Erik Ribsskog

    12. januar 2008

    Erik Ribsskog


    • Jaja, det går nok bra.

      Så det skulle ikke være noe problem.

      Skal jeg se om jeg får gjort noe jobb her også, jeg tror jeg har skrivd litt mye på blogg osv., så vi får se om det er mulig å få gjort noe jobb osv.


      Så du får ha fortsatt god helg, og lykke til med fotball osv., så prates vi eventuelt seinere anledning!


  • Erik Ribsskog

    for noen sekunder siden

    Erik Ribsskog


    • Hei igjen Berle,

      sorry at jeg skriver litt seint her.

      Husker du det, at du ringte meg, på mobilen, fra en Rimi Langhus-fest, en gang, etter at jeg nettopp hadde slutta som butikksjef der?

      Jeg prøver å få bekrefta at jeg vant Rimi Gullårer, som butikksjef Rimi Langhus, høsten 2001.


      Og da fikk butikken også noen penger som ble brukt på noen fester eller arrangementer, eller lignende.

      Var den festen du ringte fra noe med de pengene fra den konkurransen?

      Bare prøver å finne ut om dette, for slekta mi i Norge, de prøvde å myrde meg, i 2005, og jeg måtte rømme til England, uten å få med papirer osv.


      Hadde vært greit å eventuelt fått bekreftelse om dette.

      Hvordan går det ellers?

      Jeg ser du studerer/studerte i Hønefoss, av en eller annen grunn.

      Jeg traff ei ung dame fra Hønefoss, som studerte på LIPA, her for noen måneder siden, på Tesco i Liverpool, som var der sammen med ei trønder-dame.


      Hvet du hvem dette er?

      På forhånd takk for eventuelt svar!

      Mvh.

      Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter