Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 1. januar 2011

Jeg skrev på Facebook til hun firemeningen min fra Sverige, Jenny Ribsskog, som plutselig har blitt dansk, virker det som. Men men









Kærligheden kalder nu i nat

22 timer · ·









PS.

Her kan man se mer om hvordan hu svenske firemenningen min, Jenny Ribsskog, ser ut:

her er hvordan hu svenske firemenningen min ser ut

PS 2.

Og her kan man se mer om hvordan hu kusina mi, Liv Kristin Sundheim, (datteren til onkel Martin Ribsskog), ser ut.

De ligner litt, gjør de ikke?

Man kan vel nesten se litt at de er i slekt vel.

At de begge er i Ribsskog-slekten, mener jeg, etter Johannes Olsen Ribsskog og Martha Maria Klemetsdatter Høstland, som slo seg ned i Ribsskogen, i Flatanger, i Nord-Trøndelag, for godt over hundre år siden vel.

Eller roter jeg helt nå, og tar helt feil?

Hvem vet.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Her er mer om dette:

liv kristin facebook

http://www.facebook.com/profile.php?id=735895432

PS 4.

Liv Kristin har visst også flytta til Sverige nå så jeg, til Norrköping, så jeg det stod, på Facebook-siden hennes nå.

Men men.

Bare noe jeg la merke til.

Det var det ingen som hadde sagt noe om til meg.

Men men.

Hun har også studert medisin ser jeg.

Hun er vel ikke ferdig med medisin-studier akkurat enda.

(Så det var kanskje litt rart, at hu har flytta til Sverige?).

Det er vel forresten også en typisk 'Johanitterorden-utdannelse', kanskje?

De kalles jo også for Hospitalordenen, mener jeg.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

PS 5.

Da måtte jeg nesten oppdatere hu svenske firemeningen min igjen.

Men men.

Her er mer om dette:

oppdatere svensk firemenning

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter