Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 10. oktober 2010

55% av leserne på bloggen, er enige med Autopulver-vokalist Dag Anders Rougseth, i at det jobber for mange folk fra distriktene, i Oslo-politiet

for mange fra distriktene

Jeg sendte en ny e-post til Politiet i Drammen og Spesialenheten. (Torwald Grensen var visst ikke et ekte navn nei)




Gmail - Nettbutikk










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Nettbutikk











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Oct 10, 2010 at 10:21 PM




To:
Torwald Grensen <torwaldgrensen@hotmail.com>


Cc:
post.sondre.buskerud@politiet.no


Bcc:
post <post@spesialenheten.no>






Hei,

nei, jeg tror politiet får se på det her, det virker som bedrageri, synes jeg.

Jeg mener at e-post adressen din fremstår som å være fra en person med navn Torwald Grensen.


Og du kom med et forretningsforslag, såvidt jeg kunne skjønne det.

Så dette tror jeg at politiet får se på, så får vi la det ligge fra nå av, og la politiet se på dette.

Det er ihvertfall det jeg kommer til å gjøre, jeg kommer ikke til å svare noe mer.


Jeg vil kunne sende eventuelt nye e-poster til politiet, som vedlegg til anmeldelsen for bedrageri, (som jeg synes dette minner om forsøk på).

Erik Ribsskog



2010/10/10 Torwald Grensen <torwaldgrensen@hotmail.com>


Vel nå er ikke min hotmailadresse det samme som mitt fornavn og etternavn. Jeg antar at Jonhscons ikke er ditt fornavn og etternavn heller? Men siden du allerede har sagt at du ikke kan hjelpe meg, så tror jeg at jeg står over å sende deg et kopi av passet mitt dersom det er greit.




Mvh Torwald.


Date: Sun, 10 Oct 2010 21:50:05 +0100

Subject: Re: Nettbutikk
From: eribsskog@gmail.com
To: torwaldgrensen@hotmail.com

CC: post.sondre.buskerud@politiet.no


Hei,

jeg finner deg ikke på nettet, så da blir jeg litt skeptisk.


Du er ikke i skattelistene, eller på gule sider.

Og du har Hotmail-addresse.


Og du er ikke på Facebook.

Og du har et rart navn.

Nei, det her virker bare dumt, synes jeg.

Hvis du sender meg kopi av pass, eller annen gyldig legitimasjon.


Så kan vi ta det derfra.

Med Godtebutikken.net-hilsen

Erik Ribsskog


2010/10/10 Torwald Grensen <torwaldgrensen@hotmail.com>



Hei


Nei, jeg er lærerstudent med en warhammer-avhengighet. Prisene er såpaass drøye i Norge at jeg lette etter en i england som kunne kjøpe et par pakker miniatyrer der til britiske priser og videresende til meg.




Hilsen Torwald.


Date: Sun, 10 Oct 2010 19:27:18 +0100

Subject: Re: Nettbutikk
From: eribsskog@gmail.com

To: torwaldgrensen@hotmail.com

Er du undercover politi?

2010/10/10 Torwald Grensen <torwaldgrensen@hotmail.com>



Hei


Det er helt i orden. Man skal kjenne sine fagfelt.



Mvh Torwald.


Date: Sun, 10 Oct 2010 18:53:11 +0100
Subject: Re: Nettbutikk
From: eribsskog@gmail.com

To: torwaldgrensen@hotmail.com


Hei,

ja, dette er ikke mitt felt, dessverre.

Jeg er tidligere Rimi-butikksjef.


Så miniatyrer, det skjønner jeg meg ikke på, dessverre.

Så det måtte blitt at jeg hjalp til å sette opp en nettbutikk, eller noe, eventuelt.


Men å drive en sånn nettbutikk, det er nok ikke mitt felt dessverre.

Håper dette er i orden!

Med Godtebutikken-net hilsen

Erik Ribsskog



2010/10/10 Torwald Grensen <torwaldgrensen@hotmail.com>


Hei Ribsskog!


Jeg ser at du har en nettbutikk der du selger godter til en lavere pris enn man får ferdigeksportert i Norge, alt sammen med en fornuftig profitterskel for deg selv. Kunne du tenke deg å gjøre dette med andre ting som er tilgjengelig i England, men ikke i Norge? Jeg er modellsamler av historiske miniatyrer som warhammer, battlelore og The english Civil War og ser at detaljistene i Norge tar 20-30% avanse på en del plastikkprodukter i forhold til prisen en kan få de for i England.



La meg få høre fra deg om du er interessert i å gjøre innkjøp og videresende dem til Norge.


Mvh Torwald















Jeg sendte en ny e-post, med kopi til Politiet i Drammen og Spesialenheten




Gmail - Nettbutikk










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Nettbutikk











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Oct 10, 2010 at 9:50 PM




To:
Torwald Grensen <torwaldgrensen@hotmail.com>


Cc:
post.sondre.buskerud@politiet.no


Bcc:
post <post@spesialenheten.no>






Hei,

jeg finner deg ikke på nettet, så da blir jeg litt skeptisk.

Du er ikke i skattelistene, eller på gule sider.

Og du har Hotmail-addresse.


Og du er ikke på Facebook.

Og du har et rart navn.

Nei, det her virker bare dumt, synes jeg.

Hvis du sender meg kopi av pass, eller annen gyldig legitimasjon.


Så kan vi ta det derfra.

Med Godtebutikken.net-hilsen

Erik Ribsskog


2010/10/10 Torwald Grensen <torwaldgrensen@hotmail.com>



Hei


Nei, jeg er lærerstudent med en warhammer-avhengighet. Prisene er såpaass drøye i Norge at jeg lette etter en i england som kunne kjøpe et par pakker miniatyrer der til britiske priser og videresende til meg.




Hilsen Torwald.


Date: Sun, 10 Oct 2010 19:27:18 +0100

Subject: Re: Nettbutikk
From: eribsskog@gmail.com

To: torwaldgrensen@hotmail.com

Er du undercover politi?

2010/10/10 Torwald Grensen <torwaldgrensen@hotmail.com>



Hei


Det er helt i orden. Man skal kjenne sine fagfelt.



Mvh Torwald.


Date: Sun, 10 Oct 2010 18:53:11 +0100
Subject: Re: Nettbutikk
From: eribsskog@gmail.com

To: torwaldgrensen@hotmail.com


Hei,

ja, dette er ikke mitt felt, dessverre.

Jeg er tidligere Rimi-butikksjef.


Så miniatyrer, det skjønner jeg meg ikke på, dessverre.

Så det måtte blitt at jeg hjalp til å sette opp en nettbutikk, eller noe, eventuelt.


Men å drive en sånn nettbutikk, det er nok ikke mitt felt dessverre.

Håper dette er i orden!

Med Godtebutikken-net hilsen

Erik Ribsskog



2010/10/10 Torwald Grensen <torwaldgrensen@hotmail.com>


Hei Ribsskog!


Jeg ser at du har en nettbutikk der du selger godter til en lavere pris enn man får ferdigeksportert i Norge, alt sammen med en fornuftig profitterskel for deg selv. Kunne du tenke deg å gjøre dette med andre ting som er tilgjengelig i England, men ikke i Norge? Jeg er modellsamler av historiske miniatyrer som warhammer, battlelore og The english Civil War og ser at detaljistene i Norge tar 20-30% avanse på en del plastikkprodukter i forhold til prisen en kan få de for i England.



La meg få høre fra deg om du er interessert i å gjøre innkjøp og videresende dem til Norge.


Mvh Torwald













Jeg sendte en ny anmeldelse, til Politiet i Drammen




Gmail - Erik Ribsskog, on the run from Vestfold health authorities










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Erik Ribsskog, on the run from Vestfold health authorities











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Oct 10, 2010 at 9:06 PM




To:
post <post@spesialenheten.no>








---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: Sun, Oct 10, 2010 at 9:06 PM
Subject: Fwd: Erik Ribsskog, on the run from Vestfold health authorities
To: post.sondre.buskerud@politiet.no


Her er noe mer piss, som dere ikke kan svare om.


Jeg ønsker gjerningspersonen tiltalt og straffet.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------

From: Torolv Teistgard <torolv.teistgard@gmail.com>

Date: Sun, Oct 10, 2010 at 8:53 PM
Subject: Erik Ribsskog, on the run from Vestfold health authorities
To: tim@packagingeurope.com



Are you aware that Erik Ribsskog has paranoid psychosis and is on the run from the mental health service of Vestfold, Norway? He has even posted his psych files on the Internet. Erik Ribsskog is also a very active and well-known (chiefly for being totally crazy) blogger.




http://ribsskog-fanclub.blogspot.com/1970/10/refugee-target-guy-mafia-victim-and.html


http://johncons-mirror.blogspot.com




Just google Erik Ribsskog. He writes about you too, and publishes all of your correspondence with him.




Torolv












Enda fler sender tulle e-poster. Denne var for dum, så den tok jeg bare som en spøk




Gmail - Re: Sølvkrus som var gave fra danskekongen, til min tipptippoldefar, Lauritz Christian Nyholm










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Re: Sølvkrus som var gave fra danskekongen, til min tipptippoldefar, Lauritz Christian Nyholm











Rudolf Bering
<rudolfberingkoben@gmail.com>



Sun, Oct 10, 2010 at 8:33 PM




To:
eribsskog@gmail.com






Hej Erik,



tilbuddet lyder jo ret spændende. Det glæder mig at du vil donere dit

sølvkrus til museet. Du skal sende det til:



Bangsbo Museum

Dr. Margrethes Vej 6

9900 Frederikshavn

Danmark



Pas bare på emballagen, så det ikke bliver skadet under forsendelsen!

Det ville jo være synd.



Med venlig hilsen

Rudolf Bering

On 10 Oct 2010 21:23 Bangsbo Museum <bangsbo@bangsbo-museum.dk> wrote:

> hej rudolf, gider du kigge på den her henvendelse? kirsten

>

>

> ---------- Forwarded message ----------

> From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

> Date: 10 Oct 2010 4:31 PM

> Subject: Sølvkrus som var gave fra danskekongen, til min tipptippoldefar,

> Lauritz Christian Nyholm

> To: bangsbo@bangsbo-museum.dk

>

>

> Hei,

>

> jeg er tipptippoldebarn, av Lauritz Christian Nyholm, som eide

> Bangsbo, og var Hofjægermester der.

>

> (Jeg er barnebarn av Ingeborg Ribsskog f. Heegaard, fra Danmark).

>

>

> Jeg overhørte i Oslo, i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian'.

>

> Og ble forsøkt drept, i Kvelde utenfor Larvik, i 2005.

>

> Men jeg får ikke mine rettigheter fra politiet, så jeg vet ikke engang

> hvilken mafia dette er snakk om.

>

>

> Så jeg lever som flyktning og arbeidsledig i England.

>

> Til min 34 årsdag, i 2004, så fikk jeg L. C. Nyholm sitt sølv-ølkrus,

> i gave av min mormor.

>

> Det var visst en gave fra danskekongen til Nyholm.

>

>

> Kanskje dere vil ha det, i museet deres?

>

> Det ligger i en oppbevaringsbod, hos City Self-Storage.

>

> (En tagg på kronen til løven, ble litt skadet, for bestemor Ingeborg,

> hun bare stappet kruset oppi bagen min, i Nevlunghavn, så den taggen

> brakk, da jeg prøvde å bøye den tilbake igjen.

>

>

> Men men).

>

> For jeg er redd for at City Self-Storage, i Oslo, skal kaste tingene mine.

>

> Eller gi de bort.

>

> For jeg får ikke lov å være flyktning, i England, men får bare lov å

> være arbeidsledig.

>

>

> Så jeg har ikke råd å betale City Self-Storage-regninga.

>

> Men, jeg prøver å redde det kruset.

>

> (Som har ligget der siden 2004).

>

> Kanskje de har det kruset enda, tenker jeg.

>

>

> Er dere interessert i det kruset.

>

> Det burde vel kanskje ikke være i England?

>

> Det er vel ikke så lett å ha i en vanlig bolig.

>

> Det kan jo bli stjålet.

>

> Kanskje det kan stå på museum, tenkte jeg.

>

>

> Jeg får ikke svar fra City Self-Storage, så jeg tenkte at de kanskje

> svarer, hvis dere spørr de.

>

> For jeg blir bare tullet med av alle lands myndigheter, virker det som for meg.

>

>

> Kanskje fordi at min grandtante, i Danmark, Unse Heegaard f. Trock

> Jansen, er direkte etter Karl den Store og Odin osv?

>

> Hvem vet.

>

> Så tullet politiet med meg, pga. dette?

>

>

> Noe er det nok ihvertfall.

>

> Så jeg prøver desperat å komme meg ut av denne fellen, (må man vel

> kalle den), som alle lands myndigheter, (virker det som ihvertfall),

> driver og plasserer meg i, (virker det som).

>

>

> Noe sånt.

>

> På forhånd takk for eventuelt svar!

>

> Mvh.

>

> Erik Ribsskog

>









PS.

I Fredrikshavn, så var jeg ganske ofte, under oppveksten min, på 70 og 80-tallet.

Både med mora og faren min, (og seinere aleine).

(For vi pleide ganske ofte å dra dit med danskebåten, enten fra Oslo eller Larvik.

Og det syntes jeg var veldig artig som barn og tenåring.

På 70 og 80-tallet da.

Men det ble liksom sånn at fra 90-tallet av, så hadde jeg vært på så mange reiser med danskebåten, og med ferje til England og Tyskland.

Så etterhvert, så var ikke dansketurer så artige lengre.

Men men).

Det var egentlig greiest å reise med faren min, (skal jeg være ærlig), for han var mye mer 'laid back', enn mora mi da.

Hu kunne være veldig slitsom, å reise sammen med.

Eller å være sammen med, må man vel si.

Hvis jeg skal være helt ærlig, sånn som jeg husker det, når jeg tenker tilbake.

Og i Fredrikshavn, (husker jeg), så har de sånne kiosker, eller godtebutikker, som jeg har på nettet nå.

Hvor de også selger vin og sprit osv.

Så jeg tror jeg får sikte meg inn på de godtebutikkene, som de har i Danmark.

At Godtebutikken.net, får være som en dansk godtebutikk.

Av den typen jeg husker de hadde i Fredrikshavn, på 80-tallet.

Siden jeg er kvart dansk, (etter min mormor Ingeborg Ribsskog), så burde det være greit, mener jeg.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Jeg sendte om problemet, med potetgull-innpakkingen, til Tim i Packaging Europe, redaktør i the Packaging Europe Database, som jeg jobbet for




Gmail - Hi Tim,










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Hi Tim,











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Oct 10, 2010 at 8:17 PM




To:
tim <tim@packagingeurope.com>






how are you?

Thanks for the co-operation, with the Packaging Europe-database, in 2007 and 2008.

I've now started a new webshop, specialising, in selling British food, to Scandinavia, (and Europe):



I have some problems with the packaging, for the crisps and the tortilla-chips.

I thought maybe it was ok, if I asked you, since you work in the packaging-industry.


I need a packaging, that is light-weight, (because I send with airmail), which is in-expensive, (since the products aren't that expensive), and which have room for the 6-packs of 30 grams crisps and tortilla chips, that are very popular, in the UK.


I sell mostly British sweets, but some customers have alse enquired about the crisps.

I used to work as a food shop-manager in Norway, so this is two of my fields, IT and groceries/food.


Since they have stopped selling the Glacier-mints in Norway.

So I thought I could sell them on the internet, since many people in Norway, miss the Glacier-mints.

(I've read on the internet).


I mostly use buble-envelopes.

But, I'm not sure if these are good enough, to send as air mail, without the crisps being broken into many pieces.

I understand this is not really packaging, but more like wrapping.


But I just thought about the packaging-job, when I thought about this, with the wrapping.

So I thought that maybe you would know about this.

Do you think it's possible to send the crips to Norway etc., without them being distroyed?


Hope this is alright!

Best regards,

Erik Ribsskog











Jeg sendte en anmeldelse, til Politiet i Drammen




Gmail - Anmeldelse/Fwd: Nettbutikk










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse/Fwd: Nettbutikk











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Oct 10, 2010 at 7:42 PM




To:
post.sondre.buskerud@politiet.no


Cc:
post <post@spesialenheten.no>






Hei,

dette er visst ikke en ekte person.

Jeg vil gjerne sende en anmeldelse for bedrageri.

Jeg ønsker gjerningspersonen tiltalt og straffet.

Sender kopi til Spesialenheten, for jeg har lest på nettet at de som angriper og prøver å ødelegge livet mitt, på nettet og andre steder, er undercover politi.


Og dere hos Politiet i Drammen, svarer jo ikke på mine henvendelser.

Så Norge, hva er det, et land uten politi?

Nei dere politifolka i Norge, dere er sånn, at man skammer seg over å være norsk.


Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2010/10/10
Subject: Fwd: Nettbutikk
To: torwaldgrensen@hotmail.com


Hei,

altså, hvis politiet er i krig.

Så må det være legitimt, å drepe politifolk da, for de som blir angrepet.


Er det dit dere vil?

Er dere på borgerkrig-stadiet?


Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2010/10/10
Subject: Re: Nettbutikk
To: Torwald Grensen <torwaldgrensen@hotmail.com>


Er du undercover politi?



2010/10/10 Torwald Grensen <torwaldgrensen@hotmail.com>


Hei


Det er helt i orden. Man skal kjenne sine fagfelt.



Mvh Torwald.


Date: Sun, 10 Oct 2010 18:53:11 +0100
Subject: Re: Nettbutikk
From: eribsskog@gmail.com

To: torwaldgrensen@hotmail.com


Hei,

ja, dette er ikke mitt felt, dessverre.

Jeg er tidligere Rimi-butikksjef.


Så miniatyrer, det skjønner jeg meg ikke på, dessverre.

Så det måtte blitt at jeg hjalp til å sette opp en nettbutikk, eller noe, eventuelt.


Men å drive en sånn nettbutikk, det er nok ikke mitt felt dessverre.

Håper dette er i orden!

Med Godtebutikken-net hilsen

Erik Ribsskog



2010/10/10 Torwald Grensen <torwaldgrensen@hotmail.com>


Hei Ribsskog!


Jeg ser at du har en nettbutikk der du selger godter til en lavere pris enn man får ferdigeksportert i Norge, alt sammen med en fornuftig profitterskel for deg selv. Kunne du tenke deg å gjøre dette med andre ting som er tilgjengelig i England, men ikke i Norge? Jeg er modellsamler av historiske miniatyrer som warhammer, battlelore og The english Civil War og ser at detaljistene i Norge tar 20-30% avanse på en del plastikkprodukter i forhold til prisen en kan få de for i England.



La meg få høre fra deg om du er interessert i å gjøre innkjøp og videresende dem til Norge.


Mvh Torwald















Den siste var visst ikke en ekte person. Hvorfor ødelegger politiet(?) livet til en tidligere butikksjef, som er forfulgt av 'mafian'. Er de sinnsyke?




Gmail - Nettbutikk










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Nettbutikk











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Oct 10, 2010 at 7:31 PM




To:
torwaldgrensen@hotmail.com






Hei,

altså, hvis politiet er i krig.

Så må det være legitimt, å drepe politifolk da, for de som blir angrepet.

Er det dit dere vil?

Er dere på borgerkrig-stadiet?


Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2010/10/10
Subject: Re: Nettbutikk
To: Torwald Grensen <torwaldgrensen@hotmail.com>


Er du undercover politi?


2010/10/10 Torwald Grensen <torwaldgrensen@hotmail.com>


Hei


Det er helt i orden. Man skal kjenne sine fagfelt.



Mvh Torwald.


Date: Sun, 10 Oct 2010 18:53:11 +0100
Subject: Re: Nettbutikk
From: eribsskog@gmail.com

To: torwaldgrensen@hotmail.com


Hei,

ja, dette er ikke mitt felt, dessverre.

Jeg er tidligere Rimi-butikksjef.


Så miniatyrer, det skjønner jeg meg ikke på, dessverre.

Så det måtte blitt at jeg hjalp til å sette opp en nettbutikk, eller noe, eventuelt.


Men å drive en sånn nettbutikk, det er nok ikke mitt felt dessverre.

Håper dette er i orden!

Med Godtebutikken-net hilsen

Erik Ribsskog



2010/10/10 Torwald Grensen <torwaldgrensen@hotmail.com>


Hei Ribsskog!


Jeg ser at du har en nettbutikk der du selger godter til en lavere pris enn man får ferdigeksportert i Norge, alt sammen med en fornuftig profitterskel for deg selv. Kunne du tenke deg å gjøre dette med andre ting som er tilgjengelig i England, men ikke i Norge? Jeg er modellsamler av historiske miniatyrer som warhammer, battlelore og The english Civil War og ser at detaljistene i Norge tar 20-30% avanse på en del plastikkprodukter i forhold til prisen en kan få de for i England.



La meg få høre fra deg om du er interessert i å gjøre innkjøp og videresende dem til Norge.


Mvh Torwald













Jeg synes ikke at jeg kan drive med alt mulig heller. Jeg tror jeg må begrense meg til de tingene man kan finne i en vanlig matbutikk, her i England

kan ikke drive med alt mulig

Jeg må også prøve å finne en whisky som selger. En som jeg klarer å finne emballasje til, og som ikke er for dyr. Single malt er visst mest populært

single malt whisky

Kanskje Bangsbo Museum vil ha det sølv ølkruset, etter min tipptippoldefar, Lauritz Christian Nyholm, siden han var Hofjægermester og godsherre der




Gmail - Sølvkrus som var gave fra danskekongen, til min tipptippoldefar, Lauritz Christian Nyholm










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Sølvkrus som var gave fra danskekongen, til min tipptippoldefar, Lauritz Christian Nyholm











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Oct 10, 2010 at 4:31 PM




To:
bangsbo@bangsbo-museum.dk






Hei,

jeg er tipptippoldebarn, av Lauritz Christian Nyholm, som eide Bangsbo, og var Hofjægermester der.

(Jeg er barnebarn av Ingeborg Ribsskog f. Heegaard, fra Danmark).


Jeg overhørte i Oslo, i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian'.

Og ble forsøkt drept, i Kvelde utenfor Larvik, i 2005.

Men jeg får ikke mine rettigheter fra politiet, så jeg vet ikke engang hvilken mafia dette er snakk om.


Så jeg lever som flyktning og arbeidsledig i England.

Til min 34 årsdag, i 2004, så fikk jeg L. C. Nyholm sitt sølv-ølkrus, i gave av min mormor.

Det var visst en gave fra danskekongen til Nyholm.


Kanskje dere vil ha det, i museet deres?

Det ligger i en oppbevaringsbod, hos City Self-Storage.

(En tagg på kronen til løven, ble litt skadet, for bestemor Ingeborg, hun bare stappet kruset oppi bagen min, i Nevlunghavn, så den taggen brakk, da jeg prøvde å bøye den tilbake igjen.


Men men).

For jeg er redd for at City Self-Storage, i Oslo, skal kaste tingene mine.

Eller gi de bort.

For jeg får ikke lov å være flyktning, i England, men får bare lov å være arbeidsledig.


Så jeg har ikke råd å betale City Self-Storage-regninga.

Men, jeg prøver å redde det kruset.

(Som har ligget der siden 2004).

Kanskje de har det kruset enda, tenker jeg.


Er dere interessert i det kruset.

Det burde vel kanskje ikke være i England?

Det er vel ikke så lett å ha i en vanlig bolig.

Det kan jo bli stjålet.

Kanskje det kan stå på museum, tenkte jeg.


Jeg får ikke svar fra City Self-Storage, så jeg tenkte at de kanskje svarer, hvis dere spørr de.

For jeg blir bare tullet med av alle lands myndigheter, virker det som for meg.


Kanskje fordi at min grandtante, i Danmark, Unse Heegaard f. Trock Jansen, er direkte etter Karl den Store og Odin osv?

Hvem vet.

Så tullet politiet med meg, pga. dette?


Noe er det nok ihvertfall.

Så jeg prøver desperat å komme meg ut av denne fellen, (må man vel kalle den), som alle lands myndigheter, (virker det som ihvertfall), driver og plasserer meg i, (virker det som).


Noe sånt.

På forhånd takk for eventuelt svar!

Mvh.

Erik Ribsskog







Her kan man se det, at min mormor var i slekt med Maren Gjedde og Holger baron Adeler, med flere

min mormor i slekt med holger baron adeler og maren gjedde

http://www.myheritage.no/site-family-tree-380233/onetree-genealogy

PS.

Og han Anders Gjedde Nyholm der, (min tippoldefar).

Han var øverstkommanderende general, (Chef for Generalkommandoen), i Danmark, på 1930-tallet vel, like før krigen.

Så sånn var det.

Og han Lauritz Christian Nyholm, (min tipptippoldefar), han var Hofjægermester, fra Fredrikshavn, mener jeg, og også i det danske parlamentet, for Venstre vel, med mere.

Det er han, som det sølvkruset, (som jeg har skrevet om på bloggen), tilhørte.

Han fikk det visst av danskekongen, (skrev min mormor i sitt testamente).

Antagelig fordi han var danskekongens Hofjægermester, (en som ledet den kongelige jakten, (sikkert ute i Frederikshavn da, selv om mine tipptippoldeforeldre også hadde Højriis Slott på Mors, i Limfjorden, hvor ungene til han og Maren Gjedde, (12-13 stykker vel), vokste opp).

Så sånn var det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Men det jeg tenker på nå.

Det er at min mormor, (bestemor Ingeborg), hun tulla jo i testamentet sitt.

For hun sa, at han som hadde sølvkruset, hadde hett Lauritz Gjedde Nyholm.

Men det var jo kona hans, Maren Gjedde, som het Gjedde, (eller Giedde).

(Det er disse jeg har lurt på, om var 'falske Gjedder').

Min mormor sa de var gammel dansk adel.

'Mye finere enn Løvenskiold og de andre tyske, som kom nordover senere', sa hun, (på telefonen, for et par år siden).

(Selv om jeg ikke skjønte det helt).

Men men.

Jeg skal se hvor langt Sandolin har klart å spore Maren Gjedde, (eller Giedde), tilbake.

Vi får se om jeg klarer det.

Vi får se.

PS 3.

Man kan se det, at han Sandolin, han har ikke engang foreldrene til hun Maren Gjedde/Giedde der.

Det er kanskje litt rart, hvis hun var så fin mener jeg.

Og var fra 'gammel dansk adel', ifølge min mormor, (på telefonen, for et par år siden, noen måneder før hun døde).

Men men.

Her er mer om dette:

ikke foreldre på maren gjedde

PS 4.

Her kan man se det, at bestemor Ingeborg, hun kaller han Hofjægermesteren ovenfor, Lauritz Christian Nyholm, for Lauritz Gjedde Nyholm.

Så dette viser, mener jeg, at man ikke alltid kunne ta det, som bestemor Ingeborg sa/skrev, for 'god fisk'.

Men men.

Hun var kanskje for opptatt av kunsten sin?

Hvem vet.

Her er mer om dette:

testamente hm

PS 5.

Her ser vi at det nok må være snakk om samme Nyholm.

For her kan vi kan se det, at Lauritz Christian Nyholm, (min tipptippoldefar), blant annet var Ingeniøroffiser, som min mormor også nevner i sitt testamente, (selv om hun ikke skriver at han også blant annet var Hofjægermester, (av en eller annen grunn). Men men).

Her er mer om dette:

samme nyholm

http://www.myheritage.no/site-family-tree-380233/onetree-genealogy

Nå ble jeg visst medlem av en sånn fin slektsforsknings-side. Sikkert fordi min grandtante Unse, i Danmark, er direkte etter Karl den Store og Odin(!)

medlem slektsforsker side

PS.

Her er mer om dette:

slektsforskning 2

http://www.myheritage.no/site-380233/onetree-genealogy

PS 2.

Man kan se det, at min mormor, Ingeborg Ribsskog, og min morfar, Johannes Ribsskog, og hans foreldre Helga Dørumsgaard og Johan Ribsskog, er med på det slektstreet.

Så de var nok ganske fine da.

Her er mer om dette:

ingeborg og co

http://www.myheritage.no/site-family-tree-380233/onetree-genealogy

Jeg sendte en klargjørings e-post, angående spesialbestillinger, til en kunde som har kontaktet meg om det




Gmail - Angående spesialbestillinger fra Godtebutikken.net/Fwd: Spesialbestilling, godtebutikken.net










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Angående spesialbestillinger fra Godtebutikken.net/Fwd: Spesialbestilling, godtebutikken.net











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Oct 10, 2010 at 5:15 AM




To:
(Sensurert av johncons-blogg)






Hei,

jeg har blitt varmere i trøya her.

Jeg så også at jeg overså en ting, ved mitt forrige svar.

(Beklager at jeg skriver seint, men det blir lange dager, siden nettbutikken er ny.


Jeg merker også at det blir fort slitsomt, og vanskelig å få nok inntekter, med den kalkylen jeg har.

For det første, så så jeg at du bestiller 3 stk. av den pastasausen.

Og mitt tilbud, står fortsatt, at du får den, til den kalkylen nevnt, i den forrige e-posten, og uten spesialbestillingsgebyr.


Men, jeg må nesten ta et slikt gebyr, så hvis du skal ha fler slike spesialbestillinger, seinere, så må jeg ta et gebyr på 49 kroner, pr. spesialbestilling, har jeg funnet ut, (for å ikke jobbe meg ihjel, uten å tjene noe).


Da vil den bestillingen vanligvis bli sendt innen en ukes tid.

Hvis det haster, så kan jeg også ta hastegebyr, også på 49 kroner da.

Da blir det kjøpt, og sendt neste dag, hvis jeg finner varen.


Men dette kan også avtales, fra gang til gang.

Og da går dette foran de reglene jeg skriver her.

Og min nye kalkyle, er på varer inntil £2.00 så er det 20 kroner påslag, på porto og innkjøpspris.


Og fra £2 til £6 så er det 25 kroner påslag, (på porto og innkjøpspris).

Og fra £6 så er det 45 kroners påslag, (på porto og innkjøpspris).

Det er sånn det ser ut nå, men disse reglene kan forandres uten noen tidsfrist.


Har jeg bestemt meg for.

For jeg er jo i oppstartsfasen, og må føle meg litt fram her, eller hva jeg skal kalle det.

Men de betingelsene jeg nevnte, i den forrige e-posten, de får du fremdeles, for det kjøpet.


Hvis du fortsatt vil ha de tre pastasaus-boksene.

Venter på svar om det.

Beklager at det blir mye e-poster, men jeg er som sagt ny på dette med importbutikker, fra utlandet, og netthandel, så jeg trenger litt tid på å bli varm i trøya her.


Håper dette er i orden, og igjen takk for at du kontaktet Godtebutikken.net!

Med Godtebutikken.net-hilsen

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2010/10/9
Subject: Re: Spesialbestilling, godtebutikken.net

To: (Sensurert av johncons-blogg) <(Sensurert av johncons-blogg)>


Hei,

ja, jeg kan kikke på Tesco, når de skal dit en av de neste dagene, om de har den.


(De har blant annet en stor Tesco Supershop her i Liverpool, hvor de har det meste).


Jeg tar innkjøpsprisen pluss porto, og legger på ti kroner på hver vare.

Det er den kalkylen, som jeg bruker på de andre varene, (for øyeblikket ihvertfall).

Så det er mitt tilbud på denne.


Og jeg kan få sendte det iløpet av neste uke, så lenge de har det på Tesco.

Hvis du ønsker at jeg skal kjøpe dette, så bare si hvor mange du vil ha.

Så sender jeg deg en ny e-post, når jeg har fått kjøpt dette.


Med Godtebutikken.net-hilsen

Erik Ribsskog


2010/10/9 (Sensurert av johncons-blogg) <(Sensurert av johncons-blogg)>





Hei Erik,


Jeg lurte på om det var mulig å legge inn en spesialbestilling på godtebutikken din. Dette er ikke snakk om godteri, men en veldig god pastasaus som ikke finnes i Norge.


Denne: http://www.mysupermarket.co.uk/sainsburys-price-comparison/Pasta_Sauce/Dolmio_Stir_in_Sauce_Sun_Dried_Tomato_150g.html



De har den blant annet på Tesco. Hvis det hadde vært mulig, ville jeg gjerne bestilt 3 sånne. Bare pass på å ikke kjøpe light-utgaven. Jeg vet ikke hvordan vi skulle gjort det med pris, men du bør ihvertfall tjene på handelen. Dette kan vi uansett komme tilbake til hvis du ønsker å gjøre handelen.



Med vennlig hilsen,


(Sensurert av johncons-blogg)











Nå har jeg endelig fått postet dagens bestillinger. Bedre seint enn aldri, sier jeg

Photo 2072

Photo 2074

Photo 2075

Photo 2076

Photo 2077

Photo 2078

Photo 2079

Photo 2080

Photo 2081

Photo 2082

Photo 2083

Photo 2084

Photo 2085

Photo 2086

Photo 2087

PS.

Selv om det bare var to bestillinger idag, så tjente jeg en del penger faktisk.

Jeg skal gå gjennom begge ordrene og se hvor mye jeg tjente igjen.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her kan vi se dagens PayPal-transaksjoner:

dagens paypal-transaksjoner

PS 3.

Den første orderen, (som var på 4 ting vel), den var på 175.60.

Og da tok PayPal 9.65 i gebyr.

Så da var det igjen 165.95.

Og det overførte jeg til pund, (siden jeg bor i England).

Og det ble £17.39.

Så måtte jeg betale porto.

Og det var £6.60 vel.

Og da satt jeg igjen med £10.79.

Og hvor mye betalte jeg for de varene?

Da må jeg sjekke ordren.

Og det var dette:

1 x Jelly Snakes Jelly Snakes 0% 39.90Kr. 39.90Kr. 39.90Kr. 39.90Kr.
1 x Maynards Wine Gums Wine Gums 0% 38.90Kr. 38.90Kr. 38.90Kr. 38.90Kr.
1 x Haribo Trick or Treat Mini Mix Trick or Tre 0% 44.90Kr. 44.90Kr. 44.901Kr. 44.90Kr.
1 x Cadbury Santa Medium Selection Box Santa Medium 0% 51.90Kr. 51.90Kr. 51.90Kr. 51.90Kr.



Da må jeg sjekke prisene jeg betalte.

(Jeg kjøpte disse varene i budsjett-butikker og på tilbud, (two for one, (to for prisen av en)), osv.

Jelly Snakes, de kosta 71 pence, på tilbud.

(Jeg skriver ikke butikk-navnene, (som varierer ganske mye) i tilfelle de blir 'sure').

Maynards Wine Gums de kosta 62 pence, på tilbud.

Haribo Trick or Treat Mini Mix kosta 1 pund på en budsjett-butikk.

Og Cadbury Santa Medium, kosta £1.50 på en budsjett-butikk.

Så de varene, de kostet meg tilsammen £3.83.

Og hvor mye satt jeg igjen med igjen, etter porto?

Jo, £10.79 var det vel.

Og hvor mye er £10.79 minus £3.83?

Jo, det er £6.96.

Så sånne store leveringer, de tjener jeg penger på.

Mens hvis kundene bare kjøper en ting, så tjener jeg bare et par kroner, kanskje.

Men jeg tjente altså nesten syv pund da, på den første pakka.

Men jeg må trekke fra litt, på emballasje.

For den pakka brukte to konvolutter, a 33 pence.

Så det blir 66 pence.

Pluss litt printerblekk.

Skal vi si cirka et pund?

La oss si at jeg tjente 6 pund da, på den første pakka.

Hvor mye hadde jeg trengt å tjene hver dag, for å få nok penger til husleie og mat osv?

Ja, det hadde vel holdt lenge, med 30 pund om dagen, her i England.

Så hvis jeg kan klare å komme opp på 5-6 store pakker hver dag.

Eller 10 mellomstore.

Noe sånt.

Da ville det gått rundt.

Og jeg ville også klart meg med litt mindre, for det er noe som heter 'Income Support', her i England.

Og den andre pakka tjente jeg nok også penger på.

(Nå orker jeg ikke å regne på det nå vel).

Men la oss si at jeg tjente 7 pund da, på den andre pakka, (som var en litt større ordre).

Da tjente jeg tilsammen 13 pund idag da.

Det er ikke så værst.

Ihvertfall ikke for en hobby.

Og det her er jo bare i startfasen.

Så jeg får se om det er mulig å leve av den her nettbutikken.

Vi får se.

Takk til de som kjøpte varer ihvertfall!

Så det er bare å bestille varer, hvis det er noen som har lyst til det.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

PS 4.

Men jeg merker nå.

At jeg blir litt sliten i arma, osv.

For det er mye skriving av tolldeklarasjonsskjema, osv.

Og pakking og innlegging av varer, og logge inn på PayPal og skrive ut fakturaer osv.

Så jeg tror jeg må øke påslaget litt.

Nå, så legger jeg sammen porto og innkjøpspris.

(For en vare).

Også plusser jeg på 10 kroner.

Som skal dekke avgift til PayPal, lønn til meg, og utgifter til emballasje og printerblekk, osv.

Men, jeg lurer på om det er litt lite.

For jeg merker at jeg blir sliten av bare to pakker på en dag.

(Selv om jeg har lagt inne mye varer idag og).

Nå tar jeg 10 kroner påslag for godteriet.

15 kroner påslag for sigarettene.

Og 30 kroner påslag for spriten.

(Siden sigaretter og sprit er dyrere, så selger det nok mindre i stk., pr. ordre, har jeg regnet ut).

Men jeg tror jeg må oppjustere de påslagene litt.

Sånn at man får, (rundt regna), fire godteri for 200 kroner, og ikke fem pakker.

(Dessverre).

Men men.

Så da må jeg ta 20 kroner påslag på godteriet, tenker jeg.

Og så 25 for sigarettene da.

Eller kanskje 20, for de er enkel å sende, og bruker lite emballasje.

Og kanskje 35 for spriten da.

Jeg får se litt mer på det imorgen, tror jeg, når jeg er litt mer uthvilt og litt mindre trøtt.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

PS 5.

Nå så jeg på det igjen.

Og da fikk jeg nye påslag her.

Og det jeg kom fram til nå.

Det var 20 på godteri, (og potetgull/tortilla chips).

25 på røyk.

Og 45 på sprit.

(Siden sprit og røyk er så dyrt, så da blir det nok færre stykk, pr. forsendelse, for jeg regner med at folk vil prøve å komme under grensa for tollfri handel på 200 kroner, osv).

Men men.

Så får jeg se hvordan jeg gjør det med magasiner og sherry-en.

Jeg tenkte jeg skulle prøve meg på de fotball-magasinene, som dem trykker her i Liverpool.

Et for Everton og et for Liverpool, hver uke.

Jeg får se om jeg tørr å kjøpe begge de samtidig.

Det ser sikkert litt dumt ut.

Men men.

Vi får se om jeg tørr det.

Vi får se.

En fra Bergen har skrevet et fint dikt, til ære for Godtebutikken.net, i en Facebook-melding. (Forstå det den som kan)







hei



Mellom Deg og Anders Hauge



Anders Hauge 8. oktober kl. 17:33 Rapporter

veldig bra godtebutikk du har starta! Eg skal bestilla 4 påsar med snop av deg på tirsdag når eg får lønning. Me får sjå kå som skjer. Men eg lurte på når du skal ta inn potetgull, og om det er mange gode sortar potetgull der som ikkje finnes i norge ? Uansett lykke til med både butikken og bloggen!




Erik Ribsskog 8. oktober kl. 19:52

Hei,

ja, jeg tenkte jeg skulle selge Walkers crisps, og Hoola Hoops og Doritos tortilla chips, f.eks.


Disse kommer i 6-7 pakninger a ca. 30 gram.

Så det blir da ca. 20 kroner i porto, som sjokoladen.

Problemet er å finne en emballasje, som gjør at potetgullet overlever ferden i posten, fram til Norge.


Så det sliter jeg litt med.

Men jeg har jobbet i emballasjeindustrien, som Company Researcher, for Packaging Europe.

Så jeg vet at det finnes der ute.

Men jeg har sett emballasje, som koster ca. 20 kroner.


Og det er litt mye, for da blir prisen kanskje 50-60 kroner, for en samlepose med ca. 200 gram potetgull/snack.

Så jeg skal prøve å finne en billigere emballasje først.

Så jeg kan ikke love når jeg skal begynne å selge potetgullet.


Hvis det blir mye etterspørsel, så kan jeg selge det for 49 kroner, for ca. 200 gram.

Men det er litt drøy pris, synes jeg.

Men hvis noen har spesialbestillinger, så kan de sende det på e-post.

Så kan jeg legge ut det, som en egen vare.


Og kjøpe det her i England.

Men da tar det litt lenger tid å få sendt.

For da må jeg gå rundt i butikker her, og finne den varen, en dag jeg har tid.

Så da kan det ta kanskje opp til en uke, å få sendt det.


Men det er bare å bestille spesialbestillinger.

Eller komme med forespørsler, så kan jeg regne ut en pris.

Og da finner jeg også ut hva som er populært av godteri/snacks.

For kanskje også andre i Norge er på utkikk etter disse varene.


Vi får se.

Med Godtebutikken.net-hilsen

Erik Ribsskog



Anders Hauge 8. oktober kl. 22:26 Rapporter

Takk for svar! Eg får berre smørja meg med tolmodigheit da, ang potetgullet. Kan eg spørja kva som er ditt personlige favorittsnop ? Eg og kameraten min Stig Andresen likar best toblerone og M sjokoladen (men stig likar ikkje m&m's) Er det nokon sjokolade ala toblerone i England som du kan ta inn i butikken ? Toblerone er jo veldig dyr i norge også. men men. Me kjøpe helst når Stig har fått trygd. På tirsdag får du ein bestilling fra meg, sia du har veldig gode prisar og virkar som ein oppegåande kar (på bloggen da). men men

me får sjå kå som skjer...
God helg!



Erik Ribsskog 8. oktober kl. 23:18

Hei,

ja, de har Toblerone her og.


Jeg kan se, om jeg finner noen smaker, som de ikke har Norge.

Vi får se.

Det hender at jeg også handler på Lidl, og der hadde noe veldig god julemarsipan, sist jeg var der.

Så kanskje slenger på noen sånne varer og.


Men lakris og marspian er ikke så vanlig, her i England, som i Norge, synes jeg det virker som.

Så da er det nesten julekvelden, hvis man finner marsipan og lakris-godteri.

(Selv om jeg begynner å lære hvor jeg kan finne de forskjellige tingene nå).


Jeg ble faktisk kalt Erik Marsipan, av mora mi, som liten, for da vi bodde i Skreppestad-blokkene, utafor Larvik, så lagde mora mi marsipan, i juleferien, jula 1976 vel.

Og da brukte hu gul og grønn konditorfarge, osv., husker jeg.


Så jeg har alltid vært glad i godteri.

Farmora mi, pleide å lage kransekake, til jul, til alle i slekta noen år.

Og da pleide jeg å få formene, som det var marsipan-rester igjen i da.

Og da fikk jeg spise marsipan fra formene da.


Selv om det kanskje ikke var helt renslig?

For kakene blir jo bakt, eller stekt, mener jeg.

Men jeg har alltid vært en godte-gris, (som det vel kanskje heter).

Så for meg å drive å godtebutikk, det passer bra tror jeg.


Takk for interessen!

Med Godtebutikken.net-hilsen

Erik Ribsskog



Anders Hauge 10. oktober kl. 00:11 Rapporter

Eg vil skriva eit lite dikt til deg da

Godtebutikken har godt av litt markedsføring

Engelsk snop direkte i posten
Ribsskog fiksar rette kosten

Masse tilbud for ribsskog er raus
Aldri vanskeleg på pastasaus
Frykt ikkje om du er tom for vodka

Ikkje for deg som tykkjer avgift lokka
Alltid service uansett klokka



Anders Hauge 10. oktober kl. 00:29 Rapporter

Aldri lurings, det her e ærlig

Lakris og vodka, dagen blir hærlig
Blad og pastiller, alt i eit brev
Aldri lurings, Ribsskog er ein rev
Niks problem, ingen men men
Sikkert som banken, Ribsskog er ein venn
Kundane bestiller, igjen og igjen


Mykje i utvalg, og lageret veks
Aldri problem, sjølv med ei tante som heks
Fritt fram for sjokolade og kjeks
Ingen bilett på trikken eg brukar pengane rett
Alle må bestilla på godtebutikken dått nett




Erik Ribsskog 10. oktober kl. 01:03

Hei,

det var veldig bra reklame.


Du kan få med en håndfull ekstra sånne smoothie isbre-godteri, (som jeg ikke likte), hvis du bestiller noe fra nettbutikken.

Bare husk å skrive 'smoothie-premie', i forbindelse med bestillingen.


Neida, bare tuller.

Det her var veldig artig dikt.

Nå har jeg fått inn noe potetgull også, og mer kommer, når kapitalen til firmaet øker.

Jeg får se ann salget litt her også.

Det er jo ikke sikkert at det tar av enda.


Vi får se.

Med Godtebutikken.net-hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Igjen takk for fint dikt!







Nå har jeg begynt med banneliste igjen, på bloggen

Photo 2070

PS.

Nå orker jeg ikke mer av han kommentar-skriveren Edvaldsen.

Jeg synes at han maser så fælt.

Så han har jeg nå bannet ut året, for masing.

Jeg synes at det er de samme som går igjen hele tida, som maser.

Så nå synes jeg at begeret har rent litt over her.

Så nå fikk jeg litt nok her, merka jeg.

Så sånn er det.

Men Edvalsen er velkommen tilbake, til å skrive nye kommentarer igjen, på johncons-blogg, neste år, dvs. i år 2011.

Så denne 'bannelisten' gjelder bare ut året.

Så sånn er det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Nå har jeg lagt inn 11 nye varer, på Godtebutikken.net, idag. Så nå er det bare å bestille, hvis noen eventuelt har lyst til det

lagt inn 11 nye varer

http://www.godtebutikken.net/index.php

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter