Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 19. mars 2010

Jeg prøver også å løse det mysteriet, om hun Therese, som forsvant fra Fjell

prøver å løse mysterium

PS.

Her ser vi at politi og røvere, spiller på lag, og prøver å lure de vanlige folka.

De sier at en svenske ved navn Quick, står bak flest mulig forsvinninger, og at en trepinne er beinrester etter Therese.

Mens de forsvunne barna, de blir nok misbrukt i skjul av illuminati-mafia folk, som f.eks. hos min onkel Håkon da, hvis han er med på det.

Med politiets velsignelse, må man nok si.

Så vanlige folk de blir bare sett på som sauer som kan utnyttes, av både politi og røvere, vil jeg si.

Så sånn er nok det.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:

spiller på lag

http://www.dagbladet.no/2010/03/19/nyheter/thomas_quick/drap/innenriks/sverige/10932813/

PS 3.

Jeg skriver øverst der, at onkelen min, Håkon Mogan Olsen, har blitt tiltalt for å misbruke barnebarna sine seksuelt.

Men det er altså noe søstra mi Pia Ribsskog, har fortalt meg.

Så dette er ikke noe jeg har lest i avisa, eller noe.

Så dette må jeg ta forbehold om, for jeg synes at hu søstra mi noen ganger er hysterisk.

Så hva som er riktig av det hu sier, og ikke, det er det ikke så lett for meg å si noe om.

Så da skulle jeg helst gjerne ha sett det i en avisartikkel, eller noe, så hadde jeg trodd det.

Men, Håkon kom ikke i bryllupet til sønnen sin Tommy, pga. hjerteproblemer visstnok.

Enda han jogga mye og det vel ikke var kjent at Håkon var plaga av hjerteproblemer, ettersom jeg hørte kommentarer til kona hans Tone om vel.

Så jeg må si at det er tydelig at noe har foregått antagelig.

Selv om jeg ikke vil si noe sikkert før jeg ser det svart på hvitt.

For hvem man kan stole på av mine slektninger, det tallet blir vel ganske lavt, er jeg redd.

Så sånn er nok det, dessverre.

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg kom på.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter