Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 28. desember 2009

Haldis har en bror som er bussjåfør. Det har ingen sagt til meg

bussjåfør

http://home.online.no/~stsamuel/slekt/NAVN/d0001/g0000039.html#I552

PS.

Han har også gifta seg med kusina si, eller noe, kan man se.

Som man kan se, så heter både mora og kona, Onarheim til pikenavn.

Det er derfor de får så rare tomler og sånn, oppi der, (sånn som Christell har).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tilfeldigvis så nå.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Nå fant jeg Christell på Facebook, gjennom dattera til han bussjåføren.

(Jeg synes hu smiler litt rart men).

Her er mer om dette:

christell facebook

PS 3.

Hvis man ser på bildet over, så kan man se det, at Christell passer på å gjemme den 'innavla' tommelen sin ja.

Veldig bra.

Hu 'huldra' i bakgrunnen på bildet, det lurer jeg på om er søstra mi.

Det kan se sånn ut på avstand ihvertfall.

Vi får se om jeg klarer å finne ut mer om det.

Vi får se.

PS 4.

Det her er en av halvbrødrene til Christell, Viggo Snoghoj/Snoghøj/Snowhill.

Christell har også to andre halvbrødre, Jan Snoghoj/Snoghøj, og en halvbror som bor i Bergen, tror jeg, som jeg aldri har møtt.

Så sånn er det.

Men jeg tror ikke hun regner meg som broren sin, jeg er vel bare en taper, eller noe, tror jeg.

Noe sånt.

Her har vi Viggo:

viggo snowhill

PS 5.

Her er han halvbroren til Christell som bor i Drammen, Jan Snoghoj/Snoghøj:

jan snoghoj

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter