Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 10. desember 2008

Kunstnere linker til johncons-blogg. (In Norwegian).



http://www.innblanding.no/matias/untitled_book_sculpture/untitled_book_sculpture.html

Her ser vi at kunstnere linker til johncons-blogg faktisk.

Det står om dette bokkunstverket, til han forfatteren Matias Faldbakken.

Som jeg kalte idiotisk og elite-istisk, for noen uker siden, på bloggen.

De linker faktisk til den blogg her de kunstnerne.

Og jeg avslo jo en Facebook friend-request også fra han Faldbakken.

(Enda han hadde venner som Harald Eia osv).

Så sånn er det.

Men jeg synes han tulla for mye med vanlig folk.

Og jeg skjønner heller ikke bøkene hans.

Og da jeg gikk på HiO, avdeling for ingeniørutdanning, den gamle ingeniørhøyskolen, i Oslo, fra 2002 - 2004.

Da hadde jeg en studiekamerat, Dagga, Dag Anders Rougseth, fra Hamar.

Og han er kjent som vokalist i Hamar-bandet Autopulver, og har spillt i musikkvideoer, og også regisert en spillefilm, sammen med enten Wam eller Vennerød.

Men men.

Og han kjente også Faldbakken, husker jeg at Rougseth sa.

Siden begge er fra Hamar og i kunster-miljøer da.

Men han Rougseth, han mistenker jeg at det kan være noe Illuminati-greier med faktisk.

For han skulle gå gjennom bachelor informasjonsbehandling uten å lære seg programmering.

Så det er vel nesten som å bli flyver, uten å lære å ta av eller lande flyet.

Kan man nesten si.

Så jeg måtte gjøre all programmeringen, så og si da, på gruppa.

Som en slags slave kanskje.

Og han hadde mørkt hår, og hadde en dame med lyst hår, og fikk også med en veldig pen Vestlandsdame, på gruppa vår, i klassen, eller det het vel ikke klasse akkurat.

Men de dukka opp seinere, både Rougseth og hun Vestlandsdama, hvis jeg husker riktig.

Etter en dag eller to eller tre, av studiet, så dukket de opp.

Mer da.

Jo, siste semester, som jeg gikk der, våren 2004.

Så fikk han med en luring på gruppa, som tydeligvis var noe mafia, eller noe.

Og igjen måtte jeg programmere.

Dette her var System og Nettverksadm.

Jeg hadde egentlig fått noe linux-arbeidsoppgaver, som jeg gjorde, siden jeg hadde drevet litt med linux osv., semesteret før, på en laptop jeg kjøpte.

Men neida, et par dager før oppgave-levering, så var det jeg som måtte lære meg noe greier som het php tror jeg.

Enda jeg ikke hadde vært på forelesningene, siden jeg hadde overhørt at jeg var forfulgt av noe 'mafian' osv.

Og hadde også fått ødelagt tryne, siden jeg hadde klart å få noen sånne ganske dype rynker mellom øya, i Syden, i 1998, som jeg prøvde å få fiksa, for det gikk litt innpå meg, at folk prata om det bak ryggen på meg.

Så fikk jeg hele trynet ødelagt, da jeg gikk til sånn hudpleiesenter.

Og det tok flere år før trynet ble normalt igjen, så jeg gikk med helskjegg, f.eks. det første halve året jeg bodde her i Liverpool.

Så sånn var det.

Men men.

Og han 'luringen', som kontakta meg, og skulle prate på noe rar server, som ikke kan overvåkes.

(Som også Magne Winnem skulle, her for et års tid siden vel).

Han luringen, han fikk en utenlandsk jente, som hadde en prøve i samme fag, i den første gruppen.

(Vi var i den andre gruppen).

Han luringen fikk hun jenta til å si alt hun huska fra prøven, i et klasserom, litt bortenfor rommet hvor prøven ble holdt i.

Hun hadde så mye respekt, eller noe, så hun gjorde skikkelig flid, i å si alt hun husket fra prøven.

Så det var helt 'far-out', synes jeg.

For, folk som jukser sånn, de begynner vanligvis å si 'nei', og glise og sånn, og vil ikke røpe noe, og sier kanskje en ting.

Men neida, hun dama der, hun sa alt mulig, som hun huska da, på en pliktoppfyllende måte.

Så han Rougseth, er jeg litt skeptisk til nå da.

Og da ble jeg skeptisk til han Faldbakken også.

Men det er jo ikke noen naturlov, som sier at hvis Rougseth er Illuminati, så er Faldbakken det og.

Men han, Faldbakken har jo studert i Tyskland, stod det på Wikipedia, hvor de har mye sånn Illuminati.

(Det heter vel opprinnelig 'det bayeriske Illuminati').

Og, Bertelsmann, hvor jeg jobbet, på Microsoft-aktiveringen her i Liverpool, i 2005 og 2006, er jo også fra Tyskland, og de virker det som hadde flust av frimurer/Illuminati-linker.

Men men.

Så jeg er litt skeptisk til det han Faldbakken driver med.

Han kaller seg Matias Falskbakken, på Facebook.

Enda jeg skjønner at det er han, siden han har Rougseth og Eia som venner osv.

Og når han skriver bøker, så kaller han seg Abu Rasul, eller noe.

Og de bøkene er jo fulle av vulgære klisjeer, vil jeg si.

At det er noe slags keiserens nye klær, både bøkene han skriver, og også bøkene han hiver i en haug, på Deichmanske bibliotek(?)

Eller kanskje det er jeg som er dum, som ikke skjønner poenget.

Jeg skal se om jeg får lagt inn noe av det han kunstneren skriver på Facebook og, i et PS her.

Vi får se.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Her er den nevnte Facebook-samtalen:


Heisann,



Between
Matias
Falskbakken

and
You



 





Erik
Ribsskog



Today
at 5:58pm



er
det du som er han forfatteren eller, som har tulla med navnet ditt,
siden du hadde 260 venner, eller noe, og en del kjente folk som
venner og.

Kjenner du Dag Anders 'Dagga'
Rougseth, som jeg gikk på skole med, på HiO, fra 2002 til
2004?

Jeg leste de bøkene dine, og jeg må
innrømme at jeg ikke helt skjønte de, de i den
skandinavisk misantropi-serien, eller hva de heter igjen, men det er
kanskje jeg som ikke forstår kodene.

Så sånn
er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg
skrev også på blogg, om da du tulla med alle bøkene,
på Deichmanske, i Oslo, og reiv de ut av hyllene.

Hva
var meninga med det da?

Hva med folk som skulle låne
disse bøkene?

Bare noe jeg kom på.


sånn er det.



 





Matias
Falskbakken



Today
at 6:12pm



Report
Message



hei,
ja, det er meg. jeg addet deg fordi jeg ble tipset om bloggen din der
du skrev om deichmanskulpturen. jeg kjenner dagga ganske godt og
syntes koblinga var morsom.
alt godt
matias



 





Erik
Ribsskog



Today
at 6:24pm



Hei,

ok,
hva var poenget med den skulpturen da, hvis det er lov å
spørre.

Jeg leste om deg på Wikipedia, i
forbindelse med at jeg skrev om deg på bloggen.

Og der
stod det, hvis jeg husker riktig, at du hadde vært i Tyskland
og studert, du har ikke noe med det bayeriske Illuminati å
gjøre, lurte jeg på da?

Jeg har lurt litt på
om det var noe lureri, med han Dagga, han begynte vel dagen etter
vårs andre der, hvis jeg husker riktig, og han ble venn med hun
pene vestlandsdama, som han nå påstår at han ikke
husker.

Og han fikk hjelp av en dame, med å jukse på
en prøve, i System Administrasjon, eller hva faget het, en
utenlandsk dame vel, som ble pumpa for informasjon, om prøven,
siden den ble avholdt i flere omganger, av en kar som var på
gruppe med meg og han Dagga, i Sys. Adm, da.

Så her
lurer jeg på om det var noe mafia/illuminati, eller hva det kan
ha vært.

Noe var det nok.

Jeg skjønner
ikke vitsen med de bøkene dine, om Macht og Rebel, eller hva
de het igjen, det var jo bare dumme ord, som Cocka Cola-company osv.,
og bare sånn tull hele tiden.

Hva skulle poenget være
egentlig?

Jeg skjønner det ikke er så lett å
svare på her og nå, men er det noen steder det står
noen tolkning, så man kan skjønne mer av dette?

Og
hvorfor kallte du deg Abo Rasol, eller hva det var?

Er det
fordi faren din var en kjent dikter, at du ikke ville spille på
navnet?

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter