Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 13. august 2008

E-post sendt personaldirektør i Ica Norge. (In Norwegian).




Google Mail - Klage på personalavdelingen.










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Klage på personalavdelingen.











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Aug 13, 2008 at 12:18 PM




To:
cecilie.skarphagen@ica.no






Hei,

 

jeg ringte sentralbordet hos Ica Norge nå, og fikk vite at det var du som var personaldirektør,

hos Ica Norge.

 

Grunnet til at jeg skriver nå, er at jeg har hatt noe problemer med noe korrespondanse, med

en medarbeider hos dere, som heter Therese Kvehaugen.

 

Jeg har jobbet i Rimi, fra 1992, til 2004, hvorav ti år som leder, låseansvarlig, aspirant, ass.

butikksjef, og butikksjef, i forskjellige butikker i Oslo og Ski.

 

Og jeg vet at Rimi har en mappe for hver medarbeider.

 

Men når jeg kontakter personalavdelingen nå, Therese Kvehaugen, for noen uker siden.

 

Så sier hun, at de ikke finner noen filer i mappa mi, i det hele tatt.


Og jeg trenger noe dokumentasjon, for 12 år i Rimi, og skulle gjerne hatt kopi av de

filene som er i mappen min, i personalarkivet, hos dere.


Men så sier hun Kvehaugen, at den mappen klarer de ikke å finne.


Og da vil jeg klage på det, for jeg mener det er jobben deres, å klare å finne sånne

mapper.


Blant annet er det et brev jeg fikk, som butikksjef på Rimi Langhus, i 2001, da vi

vant Rimi Gullårer butikkdrift-konkurranse, som jeg prøver å få tak i en kopi av.


Det er noe problemer med familien min i Norge, uten at jeg har gjort noe galt,

så de vil ikke sende papirene mine, til meg, her i England, forstå det den som kan.

 

Men jeg ble forsøkt drept på gården til onkelen min i Larvik, i 2005, så det er noe

som ikke er helt bra, med folka i familien min.


Så derfor har jeg prøvd å ta det med Ica.

 

Så jeg håper dere har muligheten til å hjelpe meg med dette.


Med vennlig hilsen


Erik Ribsskog








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter