Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 30. september 2007

Tittel på tema: Norge er ikke som du tror.
Tema-Sammendrag: Grunn til å bli 'bannet' fra VG Diskuter?
Skrevet: 29/09/2007 15:01
Trådrating:
Linjær : Trådet : Enkel : Grenet

<< 1 2 Forrige Siste uleste
Trådverktøy
Hurtigsvar
Bli varslet på dette temaet
Send temaet på e-post
Legg temate til i favoritter
Skriv ut dette temaet.


30/09/2007 01:16


cons
Vikar

Innlegg: 39
Ble medlem: 01/09/2007

Originally posted by: Horta

'Norge er ikke som du tror.' Det er helt riktig og slik har det heller aldri vært. Ingen sitter inne med den fullkomne viten. Noen ganger har en rett og andre ganger har en tatt feil. Slik er det.



Poenget er å fokusere på det som er positivt og komme seg videre i livet. Noe må plasseres på hylla som det heter, for å bli forbli der. En skal ikke bestandig verne om, eller bli hengende ved det ugjorte eller sjansen som ikke ble benyttet, eller bedrive drøvtygging på det en kanskje ikke får gjort noe med.



Nå har du nok misset tema.

Tema her er ytringsfriheten.
Rapporter dette til en ModeratorSvar : Sitat : Topp : Bunn : Rediger

30/09/2007 01:22


cons
Vikar

Innlegg: 39
Ble medlem: 01/09/2007

Originally posted by: TheOldMan

cons:

Jeg har sett litt på det du skriver om en rekke navngitte personer (èn av de kjenner jeg), og jeg skjønner godt at med den sladder og ryktespredning du bedriver, kastes du ut av åpne diskusjonsfora.



Det bør skje her også. Du driver ren sjikane.



Så lenge det er jobbsammenheng, så er det vel lov å diskutere offentlig?

Og når noe er galt, så må man vel si fra?

Og det er ikke noe sjikane, temaet var hva som var galt i Norge, og da
må jeg jo få lov å bidra til det teamet.

Når jeg vet veldig godt hva som har skjedd.

Og jeg lyver ikke, jeg sier bare de tingene som har skjedd meg selv, og som
jeg har sett med mine egne øyne.
Rapporter dette til en ModeratorSvar : Sitat : Topp : Bunn : Rediger

30/09/2007 01:26


cons
Vikar

Innlegg: 39
Ble medlem: 01/09/2007

Originally posted by: GamleFiat

Originally posted by: Decca



Ingen gidder å lese 4 meter lange førsteinnleg mad bare vissvass.



Vedkommende fikk jo beskjed, og prøvde å gjøre noe med det. Problemet er vel heller om TheOldMan har et poeng, for da er det forståelig med utestengelse for en periode. Kanskje den unge mannen burde sjekke e-posten sin?



Ellers så venter jeg en forklaring fra cons.



Nei, jeg har ikke fått noe e-post, hvis det var det du spurte om.

I allefall ikke på gmail e-posten min.

Jeg skal sjekke BT eposten og, men jeg ga dem jo gmail eposten.

(Jeg ringte og validerte VGD brukernavnet over telefon fra England her for noen uker sida).

Men jeg skal sjekke BT eposten.
Rapporter dette til en ModeratorSvar : Sitat : Topp : Bunn : Rediger

30/09/2007 01:34


ibris
Heltidsansatt

Innlegg: 450
Ble medlem: 13/01/2007

Originally posted by: cons

Originally posted by: Horta



'Norge er ikke som du tror.' Det er helt riktig og slik har det heller aldri vært. Ingen sitter inne med den fullkomne viten. Noen ganger har en rett og andre ganger har en tatt feil. Slik er det.







Poenget er å fokusere på det som er positivt og komme seg videre i livet. Noe må plasseres på hylla som det heter, for å bli forbli der. En skal ikke bestandig verne om, eller bli hengende ved det ugjorte eller sjansen som ikke ble benyttet, eller bedrive drøvtygging på det en kanskje ikke får gjort noe med.







Nå har du nok misset tema.



Tema her er ytringsfriheten.


Cons ; Hvorfor sa du ikke at ytringsfriheten var "tråden". Du forviller selv den med åpent sinn.
Har du et dokumentasjonsbehov ? Det trengs ikke. Vi har ytringsfrihet, men en kan også bli "redigert bort". Tydelig at ditt "Rimi-kompleks" tok overhand.

Lykke til !
Rapporter dette til en ModeratorSvar : Sitat : Topp : Bunn

30/09/2007 01:36


cons
Vikar

Innlegg: 39
Ble medlem: 01/09/2007

Det virker som om BT webmail-serveren sliter litt nå.

Men jeg husker klart at jeg oppga gmail-eposten min til VGD.

Og jeg sendte de også e-post, fra g-mail eposten min (eribsskog@gmail.com).

Hvor jeg ba VGD, om de kunne validere/fornye brukernavnet mitt, siden jeg var i utlandet.

(Det er kronglete å validere VGD brukernavn fra utlandet, fordi man trenger en norsk mobil.

Jeg har engelsk mobil, men jeg har også et norsk sim-kort (noextras.net) heter det.

Og jeg prøvde å validere på VGD ved å bruke det norske sim-kortet, men det virket ikke.)


Men VGD svarte meg ikke på e-posten min (sent fra g-mail kontoen).

Så jeg måtte ringe de, siden de ikke svarte. (det var vel 3-4 uker siden).

Og da fikk jeg validert brukernavnet over telefon.

Jeg pratet med en kar som het Magne der, tror jeg det var.

Og han sendte jeg også e-post til fra gmail, og jeg mener også han spurte om e-post adresse, når jeg ringte.

Så de burde ha riktig e-post.
Rapporter dette til en ModeratorSvar : Sitat : Topp : Bunn : Rediger

30/09/2007 01:41


cons
Vikar

Innlegg: 39
Ble medlem: 01/09/2007

from Erik Ribsskog hide details Aug 28
to Magne.Antonsen@vg.no
date Aug 28, 2007 1:25 PM
subject VGD registrering fra utlandet.
mailed-by gmail.com

Hei,

for et drøyt år siden, så var jeg i kontakt med dere angående brukernavnet mitt
på VG Diskuter.

Det var nick: cons, Mobilnr.: 45883384

Problemet var at det ikke fungerte å motta tekstmeldingene med bekreftelses-koden
til utlandet.

Så selv om det ble sendt to sms-er fra registrerings-siden, så kom ikke disse fram til
mobilen i utlandet.

Så det som skjedde, var at jeg fikk registrert nicket alikevel. Jeg ringte dere et par
ganger, og nicket ble registrert manuelt.

Nå har jeg jobbet ganske mye den siste tiden, og har ikke fått ordnet med å fornye
nicket, fordi for noen måneder siden ble det sperret igjen.

Og jeg har ikke hatt så mye tid i det siste til å bruke VGD, men nå lurte jeg på om
jeg skulle ta kontakt igjen og høre om hvordan jeg skulle gå frem for å fornye nicket.

Håper dette er i orden!

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter